اخبار کوتاه آبی‌پوشان از تبریز

ناراحتی عضو هیئت مدیره استقلال از افشارزاده

جام جم ورزشی: اظهارات روز گذشته مدیرعامل باشگاه استقلال باعث ناراحتی عضو هیئت مدیره این باشگاه شده است.
کد خبر: ۷۳۵۵۰۸
ناراحتی عضو هیئت مدیره استقلال از افشارزاده

اعضای تیم فوتبال استقلال روز گذشته برای دیدار مقابل تراکتورسازی وارد تبریز شده و در هتل شهریار این شهر مستقر شدند. در این سفر، کامران صاحب‌پناه رئیس هیئت مدیره و سید سعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال نیز آبی‌پوشان را همراهی می‌کنند.

* به هنگام ورود اعضای تیم استقلال به هتل شهریار، تعدادی از تماشاگران تراکتورسازی بیرون از هتل علیه استقلال شعار سر دادند و شماری دیگر نیز به تشویق آبی‌پوشان پرداختند.

* شب گذشته جلسه‌ای با حضور صاحب پناه، افجه‌ای، امیر قلعه‌نویی و امیرحسین صادقی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال برگزار شد. نکته قابل توجه این بود که قلعه‌نویی از صادقی خواست تا بازیکنان را برای پیروزی مقابل تراکتورسازان هم‌قسم کند.

* بهرام افشارزاده روز گذشته در گفت‌وگو با رادیو ورزش از افجه‌ای خواسته بود که اطلاعاتش را بالا ببرد و بدون مشورت با وی به اظهارنظر نپردازد. این مسئله باعث ناراحتی سخنگوی باشگاه استقلال شد و او حتی در جمع دوستان خود از اظهارات مدیرعامل باشگاه ابراز ناراحتی کرد.

به دنبال طرح این موضوع تماسی تلفنی بین افشارزاده و افجه‌ای برقرار می‌شود که طی آن طرفین مواردی را عنوان می‌کنند که باعث می‌شود سوء‌تفاهمات بین آنها برطرف شود.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال ساعت 16:30 امروز (جمعه) در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها