باند جاعلان حرفه ای منهدم شد

کلاهبرداری با وکالتنامه جعلی

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خواف خراسان رضوی، فرد شیادی که بیش از 70 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۳۵۴۰۱
کلاهبردار 7 میلیارد تومانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی با اجاره کردن زمین‌های معدنی شهرستان خواف و سایر شهرها و فروش آن به صورت ملکی به دیگران بیش از هفت میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان خواف قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند این کلاهبردار 35 ساله را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند که پس از محرز شدن کلاهبرداری توسط متهم، در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی گفت: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهم ابتدا هرگونه کلاهبرداری از مالباختگان را منکر شد، اما در برابر شواهد و ادله موجود به کلاهبرداری 7 میلیارد تومانی با سوء استفاده از سادگی افراد و استفاده از اسناد جعلی از طریق فروش زمین‌های معدنی اعتراف کرد.

سرهنگ یزدانی افزود: متهم اقدامات مشابهی را نیز در بندرعباس انجام داده و شاکیان زیادی داشت که جهت بررسی پرونده به بندرعباس اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خواف به شهروندان توصیه کرد: شهروندان سعی کنند از طریق مراجع قانونی معاملات خود را انجام دهند و به هیچ وجه فریب چهره به ظاهر موجه این افراد را نخورند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها