همراهان ثابت جام جم آنلاین امروز شاهد اتفاقات جدیدی در این سایت هستند، تغییراتی که هم سایت اصلی و هم برخی سایت‌های تخصصی جانبی را شامل می‌شود.
کد خبر: ۷۳۲۶۷۰
جام‌جم‌آنلاین در مسیر تحول

اولین خبر و شاید مهم‌ترین‌شان، رونمایی از «جام جم کلیک»، سایت تخصصی فناوری اطلاعات موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام جم است. این سایت در امتداد ضمیمه چاپی پرطرفدار و موفق کلیک –اولین هفته‌نامه تخصصی فناوری اطلاعات که حدود 10 سال پیش از سوی جام جم روی پیشخوان روزنامه‌فروشی ها رفته و تاکنون انتشارش به طور منظم ادامه داشته است- راه‌اندازی شده و از حیث حوزه‌های محتوایی تحت پوشش مشابه همین ضمیمه عمل خواهد کرد. با این تفاوت که طبعاً مقتضیات فضای سایبر در تولید محتوا و طراحی سوژه‌ها دخیل خواهد بود و علاوه بر آن، سایت امکانات افزون‌تری هم از حیث تعامل با مخاطب ، ارائه خدمات دانلود و اطلاع رسانی در باره مهمترین و تازه ترین خبرهای فضای مجازی خواهد داشت.



خبر بعدی اینکه «جام جم نوا»، سایت تخصصی موسیقی موسسه نیز دچار یک تحول بنیادین شده است. هم طراحی فرمی و هم طراحی ساختاری این سایت به طور کامل تغییر کرده و این تغییر در اولین نگاه به طور کامل مشهود است. از لحاظ بصری سایت خیلی زیباتر شده و از لحاظ ساختاری دسترسی به مخاطبان به آهنگ‌های مورد علاقه‌شان تسهیل شده است. بخش‌های جدیدی نیز به سایت اضافه شده که تا پیش از این وجود نداشته است. از قیبل باکس چهره‌ها، پخش‌کننده موسیقی و بخش‌های دیگری که در صفحه اول سایت قابل مشاهده است. به مناسبت محرم، تازه ترین و شورانگیزترین نغمه های عاشورایی را هم می توانید در جام جم نوا بشنوید.

سایت «جام جم ایام »نیز شاهد یک تحول کلیدی بوده است. بخش پرونده‌های این سایت که تا کنون از سایر اخبار تفکیک نشده بود، از این به بعد در بخش مجزایی به مخاطبان عرضه خواهد شد. با این تغییر، پرونده‌ها به صورت موضوعی از یکدیگر تفکیک شده‌اند و مخاطبان می‌توانند مجموعه مطالب مرتبط با یک موضوع – که در واقع سوژه محوری پرونده است- را در یک جا به شکل منسجم مشاهده کنند. تغییرات دیگری نیز در این سایت رخ داده که اگر مخاطب ثابتش باشید حتما متوجهش می‌شوید.

سایت اصلی پرتال، یعنی جام جم آنلاین نیز گامی در مسیر تحول برداشته است. تولبار بالای سایت که مختص دسترسی به سایت‌های جانبی بوده به طور کامل تغییر کرده و هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ کارکردی بهینه شده است. دسترسی به سایت‌ها آسان شده، شِمایی از کلیت محتوای هر سایت از طریق این تولبار قابل مشاهده است و علاوه بر اینها سیستم جستجوی پرتال نیز که در همین تولبار قرار دارد، به طور کامل بازطراحی و بهینه شده است. تغییراتی در چینش مطالب صفحه اصلی رخ داده و همه سایت‌های جانبی صاحب جایگاه اختصاصی در صفحه اول جام جم آنلاین شده‌اند. از طرف دیگر ستونی نیز تحت عنوان همه سایت‌ها به سمت چپ سایت اضافه شده که آخرین خبرهای ارسال شده در همه سایت ها را نمایش می‌دهد. بخش نظرات مربوط به اخبار از دیگر جاهایی است که به طور کامل دچار تحول شده. از این به بعد امکان پاسخ دهی مستقیم مخاطبان به نظرات یکدیگر به وجود آمده و همچنین امکان امتیازدهی به نظرات. تغییرات جزئی شکلی و ساختاری دیگری نیز در جام جم آنلاین رخ داده که با یک بار مراجعه به سایت مشهود است.

دنیای سایبر با ایستایی نسبتی ندارد و از همین رو جام جم آنلاین هم متاثر از ارزیابی‌های درون سازمانی و هم همراه با ذائقه شما مخاطبان عزیز، در مسیر تحول گام بر می‌دارد و مدام در صدد بهتر شدن است. ما را از دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهاد خود، خصوصا در مورد تحولات جدیدی که برشمرده شد، محروم نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها