روزنامه جام‌جم به عرف مطبوعات ایران، در تعطیلات رسمی و جمعه پایان هفته منتشر نمی‌شود و علاوه بر آن، تحولات ایران و جهان را در طول شبانه روز فقط یک بار در قالب نسخه چاپی عرضه می‌کند.
کد خبر: ۶۸۵۲۵۴

این موانع، اما نه‌تنها باعث نشده است جام‌جم از عشق خود به مخاطب، تعهدش در زمینه اطلاع‌رسانی و پایبندی به شعار «روزنامه‌ای برای همه» بکاهد، بلکه به فرصتی برای نوآوری و عرصه‌ای برای خدمات‌رسانی به مردم تبدیل و موجب شده است جام‌جم به نخستین روزنامه ایرانی تبدیل شود که پا به دنیای سایبر می‌گذارد.

«جام‌جم آنلاین» به عنوان نسخه آنلاین روزنامه جام‌جم، فعالیت خویش را در روز نوزدهم مهرماه 1381 آغاز کرد تا همان‌گونه که خود گفته است، «یک پایگاه خبری برای همه» و «دریچه‌ای به سوی رویدادهای ایران و جهان» باشد.

پوشش سریع، دقیق و همه‌جانبه رویدادهای مهم ایران و جهان، اطلاع رسانی صحیح با تاکید بر ماهیت فرهنگی و اجتماعی روزنامه، گسترش اعتماد و آرامش عمومی و پرهیز از اضطراب‌آفرینی، پرهیز از جنجال‌آفرینی و هیاهو، تقویت رابطه دو سویه مردم و رسانه ملی، پاسخگویی به نیازهای فکری اقشار و طبقات مختلف مردم و تحلیل رویدادهای داخلی و خارجی از همان آغاز، اصول حاکم بر فعالیت جام‌جم آنلاین بوده و با گذشت زمان، این روند هر چه بیشتر، بهبود یافته و تقویت شده است.

جام‌جم آنلاین در این مدت کوشیده است با بهره‌گیری از تازه‌ترین فناوری‌های روز در عرصه اطلاع‌رسانی، محصولات گوناگون خبری را در قالب متن، عکس و فیلم در اختیار علاقه‌مندان بگذارد و از حدود دو سال پیش به این سو، اقدام به راه‌اندازی سایت‌های تخصصی و موضوعی کرده است تا هر چه بیشتر و بهتر، به نیازها و سلایق مخاطبان پاسخ گوید.

صدهاهزار مخاطبی که هر روز به جام‌جم آنلاین به نشانی www. jamejamonline. ir سر می‌زنند، نه‌تنها از تازه‌ترین اخبار ایران و جهان آگاه می‌شوند، بلکه می‌توانند با گشت زدن در سایت‌های جانبی آن، زمانی طولانی از مطالب آن لذت ببرند، به موسیقی‌های مجاز و دلخواه خود گوش فرادهند، فیلم‌های جذاب خبری و سرگرم کننده را به تماشا بنشینند، در اعماق صفحات تاریخ فرو روند، از تازه‌ترین برنامه‌های صداوسیما آگاه شوند و در کنار همه اینها، خبرهای پرطرفدار ورزشی را بخوانند و این روزها با مطالعه صفحه وی‍ژه جام جهانی 2014 به سیل مشتاقان مهیج دنیای فوتبال بپیوندند.

اگر تاکنون در جام‌جم آنلاین به ما نپیوسته‌اید، همین حالا دعوت می‌کنیم به دیدن ما بیایید. مطمئن باشید لحظات خوبی را سپری خواهید کرد.

محمدرضا نادری‌ /‌ معاون آنلاین

آنلاین در یک نگاه

می‌خواهیم همکاران جام جم آنلاین را به شما معرفی کنیم. اولین نفری که به قول ما ایرانی‌ها که خارجی پسندیم و باید از او شروع کرد، خانم اعظم ورشوچی است که بخش انگلیسی سایت را پوشش می‌دهد. ایشان که شخصیتی ساکت و در عین حال تیزبین دارد، در هر بحث و نظر خبری تک‌مضراب‌هایی دارد که حتما شما باید در تائید بگویید درست ‌است.

اما مریم یوشی‌زاده که در بخش اجتماعی سایت فعالیت دارد، مطالب زیبا و قلم شیوایش مورد توجه بسیاری از شما خوانندگان خوب است. او توانسته با نوع نگاهش به مسائل روز، مخاطبان زیادی را با سایت جام‌جم آنلاین همراه کند. سهیلا فلاحی خبرنگاری است که نظر شما مردم خوب را درباره خبرها منتشر می‌کند البته در عین حال نگاهی به مسائل اقتصادی و خبرهای این بخش دارد و گزارش‌های خوبی هم تهیه می‌کند.

مریم نوروزی و نیوشا عباسی دو همکار جدید مجموعه آنلاین هستند که بعد از حضور جام‌جم در شبکه‌های اجتماعی به خانواده ما پیوستند، البته این دو نفر با وجود تازه‌واردی توانستند به عنوان کارشناسان مجموعه، اخبار جام‌جم را روی جامعه‌های مجازی بخوبی گسترش دهند.

بهرام افتخاری، مسئول بخش جام‌جم نما که یکی از قدیمی‌های روزنامه به حساب می‌آید و بعد از هر روز حضورش در بخش آنلاین صورت تمام آقایان را می‌بوسد. با گشت و‌ گذاری در دنیای مجازی بهترین فیلم‌ها و خبرهای سرگرم‌کننده را همراه محمد عظیمی که تکه‌کلام‌های وی نیز در عین جدیت، خستگی را از تن بیرون می‌کند، رصد کرده و روی سایت قرار می‌دهد. محمدحسین ممجد که روزنامه کاغذی را روی سایت قرار می‌دهد هم از مردان جوان و قوی هیکل روزنامه است که همیشه با کمردرد شدیدش دست به گریبان است البته امیدواریم با کاهش وزن از شر این بلا خلاص شود.

اما کورش نورکه از نظر من پدربزرگ مجموعه آنلاین به حساب می‌آید، از زیر و زبر این بخش کاملا با اطلاع بوده و کافی است شما دچار مشکل شوید و در یک چشم به هم زدن می‌بینید زبل‌خان همه چیز را درست کرده و خیال شما راحت راحت شده است.

اما دو برادر بزرگوار مجموعه و دبیران جام‌جم‌آنلاین، محمد صفری در بخش صبح و محمد دوامی در بخش بعدازظهر هستند که به واسطه همکاری با یکدیگر از سال‌های دور شاهد شوخی‌های آنها بابت نحوه غذا خوردن یا ورزش کردن یا لاغر شدن برای شکم گنده یکدیگر هستیم.

اما آقای محمدرضا نادری هم که مدیریت مجموعه آنلاین را به عهده دارند، از جمله روزنامه‌نگاران قدیمی هستند که در چند دوره متفاوت به روزنامه وارد شدند. البته بزرگ‌ترین دغدغه ایشان بعد از خبر، درست کار کردن سایت و جر و بحث با واحد انفورماتیک برای درست کار کردن سیستم مدیریت، ازدواج همکاران مجرد خانم و آقا در همه بخش‌های روزنامه است که خدای نکرده کسی مجرد نماند.

نظر دادن درباره بنده حقیر هم که بخش سیاسی سایت را خدمت شما عزیزان اطلاع‌رسانی می‌کنم، باید بر عهده دوستان گذاشت تا در مجالی دیگر، به تلافی آنچه در موردشان نوشتم، خدمت شما عزیزان اطلاع‌رسانی کنند.

فاطمه امیری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها