عاشورای «سال‌های ابری» در خرمشهر

سکانس‌های مربوط به روز عاشورا که در فیلمنامه سریال «سال‌های ابری» نوشته شده همزمان با روز‌های تاسوعا و عاشورا در شهر‌های آبادان و خرمشهر تصویربرداری می‌شود.
کد خبر: ۷۳۲۵۳۵
عاشورای «سال‌های ابری» در خرمشهر

این سریال را مهدی کرم‌پور کارگردانی می‌کند و در سکانس‌های مربوط به عاشورا خاطرات برخی از شخصیت‌های این سریال بازخوانی می‌شود.

محمدعلی اسلامی، تهیه‌کننده سریال سال‌های ابری درباره روند تولید این سریال گفت: 80 درصد تصویربرداری این سریال انجام شده است و مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به تهران هستیم.

وی افزود: گروه تولید اکنون مشغول تصویربرداری سکانس‌های مربوط به ملاقات جاسم و سالار هستند و علی اوسیوند و علی عمرانی در رستورانی حوالی میدان نوبنیاد جلوی دوربین رفتند.

میثم مولایی تدوین این مجموعه تلویزیونی را همزمان با تصویربرداری آغاز کرده است.

اسلامی گفت: بخش مهمی از ماجراهای سال‌های ابری در تهران اتفاق می‌افتد و برخی از صحنه‌های آن در جنوب تصویربرداری می‌شود.

علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله، امید روحانی و برزو ارجمند بازیگران این سریال هستند که در 20 قسمت تولید می‌شود.

در خلاصه داستان سال‌‌های ابری که فیلمنامه آن را آرش خوشخو و خسرو نقیبی نوشته‌اند، آمده: زندگی حسین سالار از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان به‌وسیله آن زندگی او را هدف گرفته و او باید تصمیم بزرگی بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز مبارزه برای اثبات شرافتی که سال‌ها برای آن تلاش کرده است. (روابط عمومی شبکه دو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پری
Germany
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
۰
۰
چقدرعالی كه فرزادحسنی هم هست

نیازمندی ها