جام جم ورزشی: جادوگر معروف فوتبال در بازی دیروز پیکان و صنعت ساری پشت دروازه رحمتی ایستاده بود، در حالی که یک نایلون گره زده هم پشت دروازه وی انداخته بود.
کد خبر: ۷۳۲۵۰۲
اثبات حضور جادوگر پشت دروازه رحمتی+عکس

فرشید گرائیلی همان کسی است که برخی رسانه‌ها از او به عنوان جادوگر معروف فوتبال نام می‌برند. کسی که خودش می‌گوید جادوگر نیست و روانشناس ورزشی است.

گرائیلی همین چند هفته پیش بدون نام بردن از سیدمهدی رحمتی ادعا کرده بود این دروازه‌بان معروف با دعاهای او گل نمی‌خورد و از وقتی رابطه‌اش را با او قطع کرد، گل خوردن‌ها و ناکامی‌هایش شروع شد.

رحمتی هم در واکنش به این ادعا گفته بود:‌ «این آقا اگر جرأت دارد اسم من را بیاورد تا جوابش را بدهم. من به خدا متوسل می‌شوم، نه بنده خدا!»

فرشید گرائیلی هم برای تماشای بازی حذفی صنعت ساری و پیکان تهران به ورزشگاه رفته بود. او که پسرعموی یونس گرائیلی سرمربی صنعت ساری است هر دو نیمه پشت دروازه رحمتی نشست و در هر نیمه هم رحمتی گل خورد که گل نیمه اول پذیرفته نشد و در نیمه دوم دو بار دروازه رحمتی باز شد.

جالب اینجاست که پشت دروازه رحمتی هم دو نایلون گره خورده به شدت جلب توجه کرد، دو نایلونی که برخی ناظران ادعا می‌کردند داخل آن "ورد" نوشته شده و برخی تماشاگران این مسئله را به فرشید گرائیلی نسبت می‌دادند، اتهامی که گرائیلی به هیچ‌وجه قبول ندارد و می‌گوید من فقط آمده بودم بازی را تماشا کنم.

جادوگر معروف فوتبال که البته خودش منکر جادوگری است و اصرار دارد فقط روانشناس است و بس، در پایان بازی در حالی که سر از پا نمی‌شناخت گفت: «بهش بگین حق به حقدار می‌رسد!»

گرائیلی هیچ اسمی از رحمتی نیاورد و وقتی از او پرسیده شد به چه کسی بگوییم، گرائیلی جواب داد: «خودش می‌دونه!»

ماجرا وقتی جالب‌تر شد که وقتی به این متهم به جادوگری فوتبال (و به قول خودش روانشناس معروف) گفته شد این حرف‌ها رسانه ای خواهد شد، گرائیلی جواب داد: «ممنون، فقط عکس خوبی از من چاپ کنید. رسانه ها معمولاً عکس‌های بد من را چاپ می‌کنند!»

* یونس گرائیلی بعد از شکست پیکان: نمی‌دانم فرشید در ورزشگاه بود یا نه!

از یونس گرائیلی سرمربی صنعت ساری درباره فرشید گرائیلی پسرعمویش که مدعی برخورداری از انرژی خاص است، ‌سؤال کردیم که جواب داد: «من نمی‌دانم فرشید در ورزشگاه بود یا نه. ما در یک محل زندگی می‌کنیم اما بنده دنبال این حرف‌ها نیستم و به فرشید هم گفته‌ام اگر او ادعای آنچنانی کند،‌ توانایی من زیر سؤال می‌رود و اگر چنین توانایی داشت که به جای لیگ دسته دوم،‌ در لیگ برتر مربیگری می‌کردم و هفته اول لیگ مقابل یک تیم بسیار ضعیف نمی‌باختم.»

خبر ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها