رییس جمهور در هشتمین همایش ملی نخبگان جوان و نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی نخبگان با اشاره به استیضاح رضا فرجی دانا از سوی نمایندگان و معرفی محمدعلی نجفی به‌عنوان سرپرست وزارت علوم گفت: بعضی گفتند این وزیر دست به بورسیه‌ها نزند، اما کار ناقص وزیر دانشمند قبلی، دکتر رضا فرجی دانا از سوی دکتر نجفی بزودی کامل خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۰۲۶۸
روحانی: گزارش بورسیه​ها بزودی منتشر می​شود

به گزارش ایرنا، حسن روحانی اظهار امیدواری کرد تا پایان این هفته یا اوایل هفته آینده گزارش کامل موضوع بورسیه‌ها به اطلاع همه ملت ایران برسد.

گفته‌های مدیرکل آژانس تحریف شده بود

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واکنش به اظهارات منتشر شده به نقل از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مبنی بر این‌که روند بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران کند است، گفت: برخی رسانه‌های غربی با هدف مشخص سعی می‌کنند با تحریف مطالب و دیدگاه‌ها دست به فضاسازی بزنند.

بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: همانطور که از گزارش آمانو مشخص است کشور ما تمام اقداماتی را که باید در دوره مورد نظر انجام می‌داد، به خوبی انجام داده است و این گزارش اجرای آنها را تائید می‌کند.

آمران به معروف حق اعمال مجرمانه ندارند

نمایندگان مجلس دیروز در ادامه بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، مصوب کردند هیچ شخص یا گروهی حق ندارد به عنوان امر به معروف و نهی از منکر به اعمال مجرمانه مبادرت نماید.

به گزارش خانه ملت، براساس ماده 6 این طرح که با 155 رای موافق، 13 رای مخالف و سه رای ممتنع به تصویب رسید، هیچ شخص یا گروهی حق ندارد به عنوان امر به معروف و نهی از منکر به اعمال مجرمانه از قبیل توهین، افترا، ضرب، جرح و قتل مبادرت نماید.

شایعاتی از کشف گور دسته‌جمعی در عراق

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر کشف گور دسته‌جمعی در اطراف بغداد، خبرگزاری ایلنا به نقل از برخی منابع خبری عراقی نوشت: تاکنون جسد 80 نفر از این گور بیرون کشیده شده است و با توجه به وضع اجساد احتمال می‌رود این اجساد متعلق به افرادی باشد که قصد داشتند پیاده برای روز عرفه به کربلا بروند.

براساس این گزارش، نخستین بار خبر کشف این گور را سایت خبری مجلس اعلای اسلامی عراق در تهران به نقل از شبکه خبری الفرات منتشر کرد و ادعا شده است افراد کشته شده، ایرانی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها