معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران درباره موضع گیری دولت درباره موضوع اسیدپاشی در اصفهان ، گفت: فردا در جلسه خبری مواضع دولت را بیان می کنم.
کد خبر: ۷۲۹۹۹۱
اعلام موضع دولت در باره اسید پاشی؛ فردا

محمد باقر نوبخت ادامه داد: این کارها بسیار شنیع و بسیار زشت است و باید همه مقامات اطلاعاتی و امنیتی ما اقدامات لازم را برای پیشگیری از این پدیده ها انجام دهند.

سخنگوی دولت ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی گفت : ایشان شخصیت انقلابی ، بزرگوار و موثری در نظام بودند و بدون تردید ارتحال ایشان ضایعه برای کشور ماست.

محمد باقر نوبخت در همایش روز آمار و برنامه‌ریزی در جمع خبرنگاران گفت : آرزو می کنیم به پاس زحمات ارزشمندی که ایشان چه پیش از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند جایگاه رفیعی در آن جهان داشته و محشور و قرین حضرت امیر مومنان علی ابن ابی طالب باشند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه از سال 1328 تاکنون 10برنامه توسعه در کشور اجرا شده است ،‌ گفت : ‌متاسفانه از شاخص های توسعه متوازن فاصله داریم.

نوبخت گفت: از اهدف مهم برنامه ششم توسعه توازن بخشی و اصلاح 10برنامه گذشته و حرکت به سمت توسعه متوازن است تا در برنامه هفتم توسعه در کنار اهداف سند چشم انداز بیست ساله تحقق یابد.

وی تاکید کرد: سال آینده هم باید منابع را مدیریت کنیم تا با کسری بودجه مواجه نشویم.

نوبخت افزود : پارسال بودجه 210 هزار میلیارد تومانی را به 150هزار میلیارد تومان کاهش دادیم و برای سال 94 هم باید متناسب با منابع هزینه کنیم.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
دختر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
۰
۰
آقای روحانی حتی یك پیام هم برای خانواده های قربانیان اسیدپاشی اصفهان نداده است... مسئولانی كه در برابر دختران این كشور این قدر بی تفاوت هستید و دم از مولا علی میزنید؛ وقتی به امام علی(علیه السلام) گفتند خلخال از پای یك زن غیر مسلمان در آورده‌اند امام فرمود: اگر مرد مسلمان از غصه بمیرد جا دارد گرچه آن زن مسلمان نیست.
ماجد
Singapore
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
۰
۰
همه این كارها اسیدپاشی داعش وغیره بخاطراین است كه اسم اسلام راازمیان بردارند واسلام رابدنام كنند ومردم رو از اسلام دور كنند باید دولت بسیار سخت و جدی با این قضیه برخورد كند و مجرمین را در ملا عام اعدام كنند تادرس عبرتی برای دیگرمجرمین بشوند ودولت اقتدارخودرادربرخوردبااینگونه عملیات وحشیانه رانشان دهد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها