بهاره رهنما و شقایق دهقان در نمایش «اسپانیایی» اثر مشهور یاسمین رضا نقش دو خواهر را ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۷۲۹۷۵۸
جاری‌ها خواهر می‌شوند

به گزارش ایسنا، بهاره رهنما از بازیگران این اثر نمایشی، گفت: نمایشنامه «اسپانیایی» یکی از عجیب‌ترین آثار یاسمین رضا بوده که طرفداران و مخالفان زیادی دارد و تاکنون در کشورهای زیادی اجرا شده است و شیوا اردویی قصد دارد این اثر را بزودی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه ببرد.

او افزود: مضمون این اثر درباره گذر زمان و تنهایی است. من و شقایق دهقان در این نمایش نقش دو خواهر را بازی می‌کنیم که من بازیگر سینما و شقایق دهقان بازیگر تئاتر است، این دو خواهر هر دو در آستانه چهل سالگی هستند، شخصیتی که شقایق آن را بازی می‌کند با استعدادتر است، اما من موفق‌تر هستم. آنها زندگی عجیب ‌و غریبی دارند و مادرشان قرار است با مردی که از خودش بسیار کوچک‌تر است، ازدواج کند.

این بازیگر بیان کرد: آثار یاسمین رضا را خیلی دوست دارم، او تنهایی انسان معاصر و درد و رنج‌هایش را بخوبی به تصویر می‌کشد.

بهاره رهنما و شقایق دهقان که در این نمایش همبازی می‌شوند، همسران پیمان و محراب قاسمخانی بوده و با یکدیگر نسبت فامیلی دارند.

نمایش اسپانیایی از هجدهم آبان در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرای خود را آغاز می‌کند.

در این نمایش فرزانه نشاط‌خواه، رامین ناصرنصیر، بهاره رهنما‌، شقایق دهقان و مزدک رستمی به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین بهاره رهنما و سارا زراعت‌پیشه (طراح لباس)، شیوا اردویی(طراح صحنه) رضا مولایی (مشاور کارگردان)،‌ آرش عشایری (عکاس) احمدرضا امیرزمردی (تهیه‌کننده و مجری طرح)‌ و مریم ابراهیمی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) این نمایش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها