به مناسبت دومین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی، مردم بجنورد، مرکز این استان، روز جمعه پیاده روی خانوادگی برگزار کردند.
کد خبر: ۷۲۶۲۶۴
پیاده روی خانوادگی مردم بجنورد

به گزارش ایرنا، در این برنامه که با حضور دهها هزار نفر از اقشار مختلف مردم بجنورد برگزار شد، شهروندان بجنوردی مسافت شش کیلومتری این شهر تا بوستان نمونه ملی گردشگری بش قادارش راهپیمایی کردند.

امام جمعه بجنورد در جمع شرکت کنندگان در این مراسم با تقدیر از حضور پرشور مردم در پیاده روی خانوادگی که به مناسبت سالگرد سفر رهبری به این خطه صورت گرفت، گفت: مردم خراسان شمالی یک بار دیگر ولایت پذیری خود را به همه اثبات کردند.

حجت الاسلام یعقوبی با گرامیداشت 19 مهرماه سالروز سفر رهبری به بجنورد، اظهار کرد: در دو سال گذشته مردم این استان چندین مرتبه حماسه آفریده اند که نخستین آن در استقبال از رهبر انقلاب بود که تمامی دنیا نظاره گر شور وصف ناپذیر آنان بود.

وی افزود: بحق مردم ما شایسته این شور و نشاط اجتماعی هستند که رهبر معظم انقلاب نیز در سفر به این استان بارها از مردم خراسان شمالی با این اوصاف یاد فرمودند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در دیدار اخیری که به همراه هیات دولت با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان بر اجرای هرچه سریعتر طرحهای راه آهن مشهد - بجنورد - گرگان و توسعه فرودگاه بجنورد از سوی اعضای هیات دولت تاکید کردند.

'موسی الرضا ثروتی' با اشاره به وجود چندین طرح نیمه تمام ورزشی در استان، افزود: پیگیری زیادی برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از طریق مجلس و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و این پروژه ها در آینده ای نزدیک تعیین تکلیف می شود.

در پایان این همایش فرهنگی، ورزشی که به صورت مستقیم از طریق برنامه 'صبح و نشاط' شبکه 3 سیما پخش می شد، با انجام قرعه کشی بین حاضران، یکدستگاه پراید، یک راس اسب اصیل ترکمن و چندین کمک هزینه سفر حج و ده ها جایزه دیگر اهدا شد.

به گزارش ایرنا ، به مناسبت سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به این خطه، همزمان با بجنورد، برنامه پیاده روی خانوادگی در شهرهای فاروج و گرمه نیز برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 تا 26 مهرماه سال 91 میهمان مردم استان خراسان شمالی بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها