در آستانه میلاد حضرت معصومه(س)

همایش بزرگ پیاده‌روی در قم برگزار شد

چهاردهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قم با استقبال گسترده مردم در آستانه میلاد حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۴۵۶۳
همایش بزرگ پیاده‌روی در قم برگزار شد

به گزارش مهر، چهاردهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قم به مناسبت در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) و همچنین آغاز دهه کرامت در قم صبح جمعه با حضور گسترده و قابل توجه مردم ورزش دوست قم برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حاشیه این همایش، گفت: این همایش برای چهاردهمین بار در طول پنج سال گذشته در قم برگزار شد و نسبت به همایش های دوره های قبل با توجه به اینکه مسیر جدیدی برای آن در نظر گرفته شده بود از شور و هیجان خاصی برخوردار بود و شهروندان زیادی از بین قمی های علاقمند به ورزش در آن حضور داشتند.

سیدمهدی غیاثی، برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی خانوادگی را یکی از گام های مهم این اداره کل در مسیر توسعه ورزش همگانی در قم عنوان کرد و بیان داشت: این همایش قرار با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

وی عنوان کرد: این همایش در آستانه اعیاد پر خیر و برکت ماه مبارک ذی القعده و با هدف گرامیداشت دهه کرامت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های همگانی، شهرداری، بانک توسعه تعاون، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و چندین ارگان دیگر در قم برگزارشد.

غیاثی مهم ترین هدف برگزاری چهاردهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر مقدس قم را ترویج ورزش همگانی، ارتقای سلامت جامعه، مشارکت و انجام کارگروهی و تقویت فعالیت های اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که مردم هم پا به پای خدمتگزاران خود در اداره کل ورزش و جوانان در این همایش ها شرکت کرده و مایه دلگرمی ما را فراهم می کنند.

وی در ادامه از همکاری سایر دستگاه های دولتی و خصوصی استان در برگزاری این همایش تقدیر و سپاسگزاری کرد و یاد آور شد: چهاردهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم با توجه به برگزاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) که نخستین بلوار معنوی جهان اسلام به شمار می رود، با استقبال بیشتر و بهتر به صورت گسترده تری برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین در ارتباط با برپایی همایش های پیاده روی خانوادگی در قم، بیان داشت: نخستین بار این همایش در خرداد سال 87 برگزار شد و در هر دوره شاهد کیفیت بهتر در برگزاری آن هستیم.

گفتنی است: چهاردهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم به مسافت بیش از 15 کیلومتر از بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران به مناسبت دهه کرامت در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) با حضور پر تعداد شهروندان قمی برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها