در حالی فروش فیلم سینمایی «شهرموش‌ها ۲» تا پنجشنبه شب توانست از مرز هشت میلیارد و 500 میلیون تومان عبور کند که با در نظر گرفتن آمار فروش روز جمعه، این فیلم موفق شد عنوان پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند و فیلم «اخراجی‌ها2» را بعد از سال ها به رده دوم بفرستد.
کد خبر: ۷۲۶۱۹۶
«شهر موش‌ها ۲»، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای کشور

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «شهرموش‌ها2» که 42 روز از اکران آن در گروه قدس می‌گذرد با در اختیار داشتن 80 سینمای تهران و شهرستان، بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون تومان فروش داشته و در آستانه رسیدن به رقم 9میلیارد قرار دارد.

امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران با ارائه جدیدترین آمار فروش خواب‌زده‌ها گفت: خواب‌زده‌ها پس از 22 روز اکران در گروه آفریقا و با در اختیار داشتن 40 سینما در تهران و شهرستان پنجشنبه شب 45 میلیون تومان در تهران فروش داشته است که در مجموع 485 میلیون در تهران، 285 میلیون در شهرستان و 770 میلیون در کل فروش داشته است.

براساس این گزارش و بنابر اعلام احمد مختاری از دفتر پخش «هدایت‌فیلم» فیلم سینمایی «آتش‌بس2» پس از 22 روز اکران و در اختیار داشتن 24 سینما تا پایان روز پنجشنبه، هفدهم مهرماه یک میلیارد و 375میلیون در تهران، 510 میلیون در شهرستان و در مجموع یک میلیارد و 885 میلیون تومان فروش داشته است.

طبق اعلام سعید خانی از دفتر پخش «نسیم صبا» فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» پس از 22 روز اکران در گروه استقلال و در اختیار داشتن 39 سینما 582 میلیون تومان در تهران و 155 میلیون تومان در شهرستان و در مجموع 737 میلیون تومان فروش را تجربه کرده است.

همچنین طبق اعلام غلامرضا فرجی مدیر شرکت پخش حوزه هنری فیلم سینمایی «خانوم» پس از 23 روز اکران در گروه آزادی با در اختیار داشتن 14 سالن سینمایی در تهران و اکران در هفت شهرستان 253 میلیون در پایتخت و 54 میلیون در شهرستان‌ها در مجموع 307 میلیون تومان فروش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها