حمله با شوکر برای نبستن کمربند

پلیس آمریکا یک مرد سیاهپوست را به علت نبستن کمربند ایمنی با شوکر برقی مورد حمله قرار داد.
کد خبر: ۷۲۵۸۴۵
حمله با شوکر برای نبستن کمربند

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس.تی.وی، در ماه‌های اخیر موارد متعددی از برخوردهای خشونت آمیز پلیس آمریکا درمقابله با شهروندان این کشور بویژه سیاهپوستان گزارش شده است. یک مورد دیگر از خشونت پلیس آمریکا این بار در شهر هاموند در ایالت ایندیانا فاش شد. تصاویر ویدئویی که با گوشی تلفن همراه تهیه شده است نشان می‌دهد افسران پلیس ایندیانا وقتی مردی سیاهپوست را هنگام رانندگی متوقف می‌کنند با خشونت شدید با او برخورد می‌کنند.

راننده در حال گفت‌وگوی آرام با پلیس ایندیانا است که پلیس شیشه خودروی او را می‌شکند. علت متوقف کردن خودروی این مرد سیاهپوست این بود که کمربند ایمنی نبسته بود.

پس از شکستن شیشه خودروی این مرد سیاهپوست، پلیس ایندیانا از شوکر برقی استفاده کرد و این اتهام را عنوان کرد که او مقابل پلیس مقاومت کرده است. حالا این خانواده آمریکایی از پلیس شهر هاموند شکایت کرده‌اند.

آنچه برای پلیس آمریکا در این قضیه گران تمام می‌شود این است که این رویداد با دوربین ثبت شده است. گوشی تلفن فردی که در صندلی عقب خودروی این مرد سیاهپوست نشسته بود حالا به سندی غیرقابل انکار درباره واقعیت این ماجرا تبدیل شده است و پلیس ایندیانا نمی‌تواند مساله را انکار کند. ‌(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها