وزارت دفاع عراق اعلام کرد: ارتش در یک عملیات نظامی در دو استان دیاله (شرق) و کرکوک (شمال) توانست 30 روستا را از چنگال تروریست های داعش آزاد و 59 نفر از عناصر این گروهک تکفیری را به هلاکت برساند.
کد خبر: ۷۲۴۳۱۰
ارتش عراق 30 روستا را آزاد کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، این وزارتخانه با صدور بیانیه ای، اعلام کرد:ستاد فرماندهی عملیات بغداد با کمک لشکر نهم زرهی و لشکر یازدهم پیاده نظام، همچنین نیروی هوایی در مناطق کمربندی پایتخت عملیات نظامی گسترده ای انجام داد.

در این بیانیه آمده است: واحدهای نظامی پس از درگیری شدید با تروریست های داعش توانستند منطقه «بنات الحسن» و منطقه «شیخ عامر» را آزاد کنند.

بیانیه وزارت دفاع عراق ضمن اعلام انهدام شماری از جنگ افزارهای گروهک تروریستی داعش بدون ذکر تعداد و نوع آنها، افزود: ارتش عراق در عملیات نظامی گسترده خود در استان دیاله واقع در غرب عراق موفق شد 30 روستا را از لوث تروریست های داعش پاک سازی کند.

نیروی هوایی عراق توانست با هدف قرار دادن یکی از مقرهای داعش در نزدیکی روستای بشیر واقع در منطقه الرشاد در جنوب شهر کرکوک واقع در شمال عراق، 9 تروریست را به قتل رسانده و 15 نفر دیگر از عناصر گروهک تکفیری داعش را مجروح کند.

ارتش عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگان کرد طی چند هفته گذشته به دنبال درگیری شدید نظامی توانست گروهک تروریستی داعش را از تعدادی از شهرها و شهرک ها بیرون راند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها