همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت

بهره‌برداری از شش مدرسه در استان خراسان شمالی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی از بهره برداری شش مدرسه احداث شده توسط بنیاد برکت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در ابتدای مهر ماه امسال در مناطق محروم این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۱۱۸
بهره‌برداری از شش مدرسه در استان خراسان شمالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، ابوالقاسم بابایی با اعلام این مطلب، افزود: این شش مدرسه در قالب 20 کلاس درس پذیرای دست کم 600 دانش آموز در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی پیش رو خواهد بود.

وی افزود: یک مدرسه با پنج کلاس در روستای زرد شهرستان مانه و سملقان و مدرسه دیگری با سه کلاس درس در روستای خرتوت این شهرستان، و مدارس مشابهی در روستای طراقی کرد شهرستان بجنورد، روستای بچه دره شهرستان بجنورد و روستای چارچوبه شهرستان گرمه مهر ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: با توجه به نیاز مناطق محروم استان خراسان شمالی به مدرسه و فضای آموزشی، احداث 10 پروژه جدید مدرسه سازی و چند پروژه نیمه تمام برای تامین اعتبار به بنیاد برکت پیشنهاد شده است.

بابایی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی، افزود: در این سفر پربرکت تعهد انجام 10 پروژه مدرسه سازی انجام شد که هم اکنون 6 پروژه به بهره برداری رسیده و 4 پروژه دیگر در شرف تحویل به آموزش و پرورش استان است.

مدارس ساخته شده توسط بنیاد برکت از بالاترین استانداردهای ساخت اماکن آموزشی و بهترین تجهیزات کمک آموزشی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها