در ادامه جشن مهر عاطفه ها صورت گرفت؛

توزیع 1000 بسته تحصیلی دیگر میان دانش آموزان نیازمند

چه خبر از جشن عاطفه ها ؟

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) به اعلام جزئیات برپایی جشن عاطفه‌ها در روزهای 16،17 و 18 مهرماه در 98 هزار پایگاه کمیته امداد، مدارس و مساجد کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۶۱۵
چه خبر از جشن عاطفه ها ؟

سعید ستاری ، با بیان اینکه جشن عاطفه‌های امسال با شعار «مهر در انتظار مهر» برگزار می‌شود اظهار کرد: سال گذشته مبلغی حدود 35 میلیارد تومان از طریق پایگاه‌های کمیته امداد در جشن عاطفه‌ها و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و 14 میلیارد تومان نیز از مدارس کشور جمع آوری شده است.

وی افزود: امسال نیز این جشن با محور مساجد و مراکز نیکوکاری و همچنین همکاری وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج مستضعفین و وزارت ورزش و امور جوانان از 16 مهرماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، با اشاره به آمادگی60 هزار پایگاه کمیته امداد در مدارس سراسر کشور گفت: انجمن‌های اولیا و مربیان دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های آنان را شناسایی کرده‌اند تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده را بر اساس سازماندهی که از سوی کمیته امداد امام(ره) و این انجمن تهیه و ابلاغ شده است، در سطح مدارس میان نیازمندان توزیع کنند.

ستاری از آمادگی 15 هزار پایگاه دیگر در سراسر کشور خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها از سوی کمیته امداد و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پنجشنبه 17 مهر به جمع آوری کمک‌های مردمی خواهند پرداخت.

به گفته وی، امسال بیش از 23هزار پایگاه در مساجد با همکاری هیئت امنای مساجد، امام جماعت و معتمدین، نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آنها میان نیازمندان اقدام خواهند کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در روز جمعه 18 مهرماه با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و امور جوانان در مسیرهای راهپیمایی گسترده خانوادگی، همکاران امدادگر حضور یافته و در این روز با ایجاد پایگاه‌هایی در ستاد نماز جمعه، کمک‌های نمازگزاران هم جمع‌آوری می‌شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها