جام جم نوا: یکی از آهنگسازان مطرح کشورمان، ضمن انصراف از حضور در چالش آب یخ، مبلغی را جهت تامین داروی بیماران نیازمند، اهدا کرد.
کد خبر: ۷۲۰۹۴۶
انصراف آهنگساز مطرح از چالش آب یخ

حمید متبسم از آهنگ سازان و نوازندگان سنتی مطرح کشور در پاسخ به فراخوان چالش آب یخ، از این کار صرف نظر نموده و در مقابل مبلغی را جهت کمک در تهیه و خرید دارو به نیازمندان اهدا کرد.
وی ضمن تشکر از فعالیتهای تاثیر گذار سازمان غذا و دارو در مدیریت قابل توجه داروی کشور رسانه ای نمودن این مطلب را صرفا به دلیل تاثیر گذاری فرهنگی در نقد فعالیتهای صرفا نمایشی و تبلیغ کمکهای انساندوستانه به نیازمندان دارویی پذیرفت.
این آهنگساز که در هلند اقامت دارد از نوازندگان و آهنگ سازان حال حاضر کشور است که همراه گروه دستان در طرح ریزی و اجرای موسیقی سازی همگام با موسیقی آوازی نقشی بسزا داشته است.
متبسم به طور مداوم با کانون چاووش و گروه عارف همکاری داشت و پس از مهاجرت به آلمان گروه موسیقی دستان و چکاوک را به همراه دیگر هنرمندان راه اندازی کرد.
از دیگر فعالیتهای این آهنگساز، تاسیس انجمن تار و سه تار، برگزاری سمینارهای موسیقی سالانه و تشکیل گروه مضراب (از هنرجویان) و پردیس (ارکستر بیمن الملل) است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها