پس از واکنش منفی وزارت کشور و برخی از چهره‌های دولتی به خبر آغاز به کار گشت‌های موتوری انصار حزب‌الله برای تذکر به بدحجاب‌ها، سردار سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی اعلام کرد که قرار است «انصار حزب‌الله روی طرح خود تجدیدنظر و از قالب‌ها و ظرفیت‌های رسمی موجود نظام استفاده کنند.»
کد خبر: ۷۲۰۲۳۵
گشت‌های انصار حزب‌ الله متوقف شد

به گزارش فرارو، او این خبر را پس از جلسه دبیرکل انصار حزب‌الله با رییس پلیس امنیت اخلاقی اعلام کرد.

ابوطالبی: روحانی، مذاکرات مخفی را شفاف کرد

حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور در حساب توئیتری خود با یادآوری این که در دولت قبل به مدت دوسال مذاکرات مخفیانه با آمریکا انجام شد، نوشت: از زمانی که در دولت یازدهم تعاملات ایران و آمریکا علنی شد، خبرشدگان نگران شدند و اعتراضات شروع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، او در آستانه سفر روحانی به نیویورک، با اشاره به گفت‌وگو با آمریکا در سطح معاونان وزیر در یک کشور عربی و تبادل نامه‌هایی در سطح سران در دوره تقابل ایران و آمریکا، نوشت که در دوره جدید «سطح مذاکرات مخفی معاونان وزیر به مذاکرات شفاف وزرای خارجه ارتقا یافته و تعاملات ایران و آمریکا علنی شد».

دومین جلسه دادگاه ضارب شهید خلیلی

دومین جلسه دادگاه ضارب «علی » طلبه شهید امر به معروف و نهی از منکر دیروز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، علی خلیلی تیر سال 1390 هنگام بازگشت به منزل از سوی افراد شرور مورد ضرب و جرح قرار گرفت که پس از دستگیری ضارب و مطرح شدن شکایت، خلیلی در نهایت رضایت داد.

چهارم فروردین سال 1393، علی خلیلی در بیمارستان درگذشت و یک ماه بعد رییس سازمان پزشکی‌قانونی اعلام کرد که ضربات وارده به خلیلی با مرگ او بی ارتباط نبوده است، از این رو با شکایت اولیای دم، رسیدگی به پرونده وی دوباره در دستور کار قرار گرفت.

در همین حال سخنگوی قوه قضاییه دیروز در نشست خبری درباره پرونده ضارب شهید خلیلی گفت: این پرونده برای اخذ نظریه پزشکی قانونی دوبار به دادسرا بازگشت، اما در نهایت پزشکی قانونی نظر خود را ارائه کرد که طبق آن، جراحت به شریان ورود پیدا کرده و منجر به فوت فرد مضروب شده و اکنون به این علت در حال رسیدگی است.

وکیل فاطمه هاشمی: موکلم تبرئه شد

سید وحید ابوالمعالی، وکیل فاطمه هاشمی به فارس گفت: براساس نظر قاضی پرونده، موکلم از اتهاماتش تبرئه شد.

بر اساس این گزارش، در متن حکم فاطمه هاشمی آمده است: دادگاه به دلیل عدم احراز وقوع بزه، با پذیرش تجدیدنظرخواهی و ضمن نقض دادنامه معترض‌عنه، حکم برائت تجدیدنظرخواه خانم فاطمه هاشمی‌بهرمانی را صادر و اعلام می‌دارد رای صادره قطعی است.

سودان، مدرسه‌اش را در تهران بست!

پس از آن‌که چندی قبل برخی رسانه‌ها خبر از تعطیلی مراکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سودان از سوی دولت سودان داده بودند دیروز روزنامه الانتباهه به نقل از منابع آگاه مدعی شد، وزارت امور خارجه سودان و سفارت این کشور در تهران «مدرسه سودان در ایران» را رسما تعطیل کرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه الانتباهه نوشت که این حرکت در چارچوب اقدام دولت خارطوم برای «خشکاندن» روابط فرهنگی و آموزشی با ایران بعد از بستن مراکز فرهنگی ایران در سودان است.

این خبر در حالی منتشر شده که پس از انتشار اخبار قبلی مبنی بر تعطیلی مراکز فرهنگی ایران در سودان، مقامات کشورمان ضمن تکذیب آن، انتشار چنین اخباری را در جهت ایجاد اختلال در روابط تهران و خارطوم دانسته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها