هفته دفاع مقدس امروز همزمان با سالگرد هجوم ارتش بعث عراق به مرزهای جمهوری اسلامی ایران در سال 59، با رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۷۸۸
آغاز هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح

در مراسم رژه در تهران که با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود آخرین توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران به نمایش درمی‌آید.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته در این هفته برنامه‌های مختلفی در بزرگداشت آرمان‌های امام و شهیدان برگزار می‌شود.

اظهارنظر احمدی‌نژاد درباره بهار 96

بتازگی ویدئویی از محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در فضای مجازی منتشر شده که او را در حال سخنرانی در میان حامیان خود نشان می‌دهد.

به گزارش انتخاب، براساس ویدئوی منتشر شده، احمدی‌نژاد در جمع حامیان خود در دفتر ولنجک می‌گوید که تا سخن از بهار می‌آوریم، عده‌ای عصبانی می‌شوند.

یکی از حامیان احمدی‌نژاد در پایان سخنان او گفت: ما منتظر بهار 96 (موعد برگزاری انتخابات آینده ریاست‌جمهوری) هستیم.

احمدی‌نژاد در واکنش به این سخن همراه با خنده گفت: ان‌شاءالله، راستی بهار 96 چه خبر است؟ رئیس‌جمهور سابق می‌افزاید: اتفاقا من از همین الان منتظر بهارم و هر روز باید منتظر بهار باشید.

تکذیب ارتباط مذاکرات هسته‌ای با داعش

یک مقام آگاه در وزارت خارجه کشورمان، خبرهای منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های غربی مبنی بر معامله ایران و آمریکا درباره موضوعات هسته‌ای و داعش را بشدت تکذیب کرد.

این منبع آگاه با رد این ادعاها گفت که این اخبار، فضاسازی رسانه‌ای است که با هدف تحت تاثیر قرار دادن فضای مذاکرات هسته‌ای انجام می‌گیرد.

رویترز به نقل از یک مقام ارشد ایران مدعی شده بود که «تهران حاضر است با واشنگتن و متحدانش برای متوقف کردن داعش همکاری کند، اما در مقابل خواهان انعطاف‌پذیری بیشتری در مورد برنامه غنی‌سازی ایران است».

توضیح خرم‌آبادی درباره نامه اژه‌ای

به ‌دنبال ارسال نامه‌ای از سوی غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه به وزارت ارتباطات و تعیین ضرب‌الاجل یکماهه برای فیلتر بخشی از نرم‌افزارهای ارتباطی، عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی به مهر گفت: برای مسدود نشدن کامل برنامه‌های نرم‌افزاری موبایل، وزارت ارتباطات باید امکاناتی را برای فیلتر محتوای مجرمانه ایجاد کند.

او با اشاره به سابقه حکم مراجع قضایی درباره فیلتر برخی از این نرم‌افزارها از جمله واتس‌آپ در اواخر سال گذشته، گفت: پیش از این وزارت ارتباطات اعلام کرد به لحاظ این‌که سرور این نرم‌افزار در خارج از کشور است، امکان فیلتر صفحات مورد نظر وجود ندارد. با این حال نامه معاون اول قوه قضاییه تاکید دارد این وزارتخانه امکانات لازم را برای فیلترینگ صفحات مجرمانه فراهم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها