تردید نداریم که بیننده نیز مانند ما از مشاهده بی اعتنایی ماموران پلیس نسبت به مردی که در حال مرگ است و شاید هم مرده باشد، حیرت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۱۸۷۹۳
پلیس های بی اعتنا و مرد در حال مرگ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هامر، در تقاطعی در یکی از شهر های چین در تصادفی مرگبار یک موتورسیکلت با یک تاکسی از روبرو برخورد می کند. مرد موتور سوار چند متر دورتر در کنار تاکسی به زمین سقوط کرده و کمترین تکانی نمی خورد.

دو مامور پلیس راهنمایی سلانه سلانه به محل نزدیک می شوند. آنها به جایی که به سراغ مرد در حال موت بروند و ببینند که در چه حال و روزی است همراه با راننده تاکسی به جلوی وسیله نقلیه رفته و تا میزان خسارت را مشاهده کنند. سپس به سراغ موتورسیکلت در هم کوفته شده می روند.

دو مامور پلیس حتی به ترافیک خیابان در این تقاطع رسیدگی نمی کنند. در واقع، نه مرگ موتورسوار یا جراحت شدیدش و نه ترافیک اصلا به آنها ارتباطی ندارد. واقعا، وظیفه این دو مامور پلیس چیست؟ ما که نفهمیدیم ...

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رامین
United States
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
۰
۰
از این صحنه ها و كلیپ هایی كه سنگدلی چینی ها رو نشون میده تالا زیاد دیدیم فقط یادمون باشه كه اونا به خودشون هم رحم نمیكنن چه برسه به ما ....بازار ما رو این چینی ها مسلط شدن فقط مسئولین مراقب باشن كه چه جنسهای داره از چین وارد میشه ...جنس هایی با مواد نامرغوب و احتمالا بیماری زا و مشكل دار مخصوصا مواد غذایی كه خیلی مهمتر هست.

نیازمندی ها