رییس پلیس راه کشور گفت: مسافران از همین امروز به فکر بازگشت باشند تا در روزهای آینده با ترافیک جاده ها مواجه نشوند.
کد خبر: ۷۱۸۵۸۲
مسافران از همین امروز به فکر بازگشت باشند

سردار محمدرضا مهماندار در بازدید از جاده های استان تهران با اشاره به اینکه تردد در جاده ها در مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین است، افزود: خوشبختانه گره ترافیکی و مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

وی گفت: به طور طبیعی ترافیک در پایان شهریور در جاده های کشور افزایش پیدا می کند و این افزایش بیشتر در استان های مازندران،‌ گیلان، قم و مشهد است.

رییس پلیس راه کشور افزود: متأسفانه تعدادی از رانندگان با وجود هشدارهای زیاد، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند و ظاهراً تجربه لازم را برای رانندگی در جاده ها ندارند.

وی گفت: رفتارهای برخی از رانندگان در جاده ها در چند روز گذشته موجب حادثه شده است که 31 درصد تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی و توجه نکردن به جلو و 18 درصد به علت سبقت غیرمجاز بود.

این مقام انتظامی افزود: سهم تلفات در تخلف سبقت غیرمجاز زیاد است طوریکه تقریباً یک و نیم برابر کشته های تصادفات به علت سبقت غیرمجاز بوده است.

وی گفت: همکاران ما در برخورد با سبقت غیرمجاز بسیار جدی هستند طوریکه در صورت مشاهده با این تخلف، خودروی متخلف توقیف خواهد شد.

رییس پلیس راه کشور افزود: در آینده در پی آن هستیم با استفاده از ابزار و تجهیزات الکترونیکی زمان سفر راحت را برای مسافران مشخص کنیم و به آنان بگوییم در چه زمانی بهتر می توان به جاده رفت.(واحد مرکزی خبر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها