انتصابی دیگر در معاونت خبر

شهرام وثوقی‌ راد مدیرکل اخبار سیما شد

علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی از افزایش شبکه های ورزشی سیما در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۹۵۶
شبکه های ورزشی سیما بیشتر می‌شود

علی دارابی روز یکشنبه در نشست سیاست گذاری بخش مسابقات، گزارش، اطلاع رسانی و اخبار از کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی اینچئون 2014 اظهار داشت: همدلی کنونی طی این سال ها کم سابقه بوده و این هم به سبب مشی است که دبیر کمیته المپیک دارد.



وی با اشاره به پوشش مسابقات ورزشی آسیایی 2014 کره جنوبی گفت: این اقدامات برای کشور بوده و باید دولت و مجلس شورای اسلامی اعتبارات لازم را به این کار اختصاص دهند.

معاون سیما افزود: صدا و سیما با تمامی مشکلات مالی که داشت 64 بازی جام جهانی را خریداری کرد و به طور مستقیم و زنده به روی آنتن برد.

دارابی در ادامه یادآور شد: باید از وضعیت کنونی که فوتبال چنبره انداخته بر کل وضعیت کشور نجات پیدا کنیم و بر همین اساس سعی شده در سیما برای سایر ورزش ها همچون والیبال، تکواندو و بسکتبال برنامه های مختلفی را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه ورزش چوگان ورزشی ملی به شمار می رود گفت: متاسفانه کمتر به این ورزش طی سال های گذشته پرداخته شده و همین امر سبب شده تا سایر کشورها مدعی ثبت ملی این ورزش ایرانی شوند.

معاون رییس سازمان صدا و سیما گفت: هم اکنون مقدمات راه اندازی چند شبکه مستقل ورزشی را در دستور کار داریم و اگر مشکلات مالی برطرف شود در آینده نزدیک حداقل سه شبکه ورزشی دیگر را نیز تاسیس خواهیم کرد.

دارابی با تاکید بر اهمیت ورزش در وضعیت جامعه گفت: اگر به ورزش توجه شود به طور حتم بر روی افراد جامعه تاثیرگذار خواهد بود و بر همین اساس نیز ما سعی در تربیت نسل جدید گزارشگران و مجریان ورزشی داریم.

دارابی خاطرنشان کرد: رسانه ملی برای پوشش بازی های آسیایی علاوه بر شبکه سه از شبکه های ورزش و HD نیز بهره مند خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد رسانه ملی برای این دوره از مسابقات حمایتی است گفت: مباحث آسیب شناسی و نقد در زمان مسابقات وجود نخواهد داشت بلکه بعد از بازگشت تیم های اعزامی این امر صورت خواهد پذیرفت. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها