جسد قربانی در بیابان‌ رها شد

قتل دوست صمیمی به خاطر 20 میلیون تومان + عکس

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، قاتل مسلح فراری در عملیات بامدادی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۶۸۶۳
قتل دوست قدیمی به دلیل اختلاف حساب

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین رحیمی گفت: در پی وقوع قتل جوانی بر اثر شلیک گلوله در شامگاه یازدهم شهریور ماه سال جاری در شهر زاهدان توسط فرد ناشناس، بلافاصله چند تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی، پایش میدانی و اقدامات تخصصی خود را به صورت گسترده جهت شناسایی فرد قاتل ادامه داده و پس از انجام تحقیقات گسترده خود، ردپاهایی از دخالت یکی از دوستان مقتول در پرونده را دریافتند.

سردار رحیمی با بیان اینکه با کسب این سر نخ، پرونده وارد مرحله جدیدی شد، افزود: این فرد که پس از وقوع قتل از منظقه متواری و در منزلی در اطراف شهر زاهدان مخفی شده بود، با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات هدفمند، بامداد امروز در مخفیگاهش دستگیر شد. ماموران در بازرسی از این مخفیگاه یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات مربوطه و مواد مخدر کشف کرده و متهم را جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

رییس پلیس استان سیستان و بلوچستان گفت:این متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری بوده در ابتدا منکر انجام قتل بود ولی در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس و مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس، به انجام قتل دوست خود با استفاده از سلاح مکشوفه اعتراف کرد.

سردار رحیمی در خصوص انگیزه وقوع قتل گفت: قاتل در تحقیقات پلیسی، هدف از انجام این قتل را اختلافات مالی گسترده با مقتول بیان داشت که پس ازپایان تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها