درخواست بازپرس جنایی از مردم

قاتلان فراری را شناسایی کنید +عکس

قاتلان فراری پس از 7 سال دستگیر شدند

قتل به خاطر نپرداختن اجاره خانه

سه قاتل فراری که پس از ار تکاب به جنایتشان از شهرستان تنکابن، متواری و در استان سیستان و بلوچستان مخفی شده بودند پس از هفت سال زندگی مخفیانه شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۲۸۱۶
قتل به خاطر نپرداختن اجاره خانه

در پی قتل فردی در شهرستان تنکابن استان مازندران در فروردین ماه سال 86 موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران اقدامات پلیسی را برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز و با بکارگیری منابع اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی عاملان این جنایت که با یکدیگر برادر بوده اند و همچنین فرد دیگری اهل استان گیلان، شدند.

متهمان پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری و در منطقه ای نامعلوم مخفی شدند اما با تلاش های گسترده پلیسی و اطلاعات به دست آمده، ماموران موفق شدند محل اختفای این متهمان را در شهرستان‌های ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان و شهرستان جیرفت استان کرمان شناسایی کنند.

در ادامه ماموران در اقدامی عملیاتی یکی از عاملان این جنایت که در شهرستان جیرفت مخفی شده بود را پس از هفت سال فرار از چنگ قانون دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به قتل با همدستی برادرش به نام «مهرداد» و فرد دیگری به نام «محمدرضا» به دلیل عدم پرداخت کرایه منزل استیجاری و پرداخت هزینه های مصرف مواد مخدر و اعتیاد مقتول، اظهار داشت: برادر وی به نام «مهرداد» که پس از ارتکاب به این جنایت به همراه وی در شهرستان ایرانشهر مخفی شده بود به علت اعتیاد به مواد مخدر جان خود را از دست داد و در همان شهرستان به خاک سپرده شد.

دیگر متهم این پرونده که در شهرستان سلمانشهر مخفی شده بود نیز دستگیر شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها