رییس پلیس راه استان البرز گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی در محور کرج – چالوس از ساعت 17 فردا جمعه 21 شهریور ماه این محور به سمت کج یکطرفه خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۵۹۷۶
جاده چالوس فردا یکطرفه است

سرهنگ رضا اکبری با بیان اینکه به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محور کرج – چالوس اجرا خواهد شد، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا دو بامداد روز شنبه 22 شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 21 شهریور ماه تا دو بامداد شنبه از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ اکبری گفت: محدودیت های ترافیکی در محور کرج – چالوس و بالعکس از ساعت 12 ظهر روز گذشته برای تردد موتورسیکلت آغاز و این محدودیت تا ساعت 24 بامداد روز جمعه 21 شهریور برای موتور سیکلت ها ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت نیز از در این محور کماکان ممنون است، تردد کلیه کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری از محور کرج – چالوس ممنوع است.

رییس پلیس راه استان البرز افزود: شهروندان و مسافران می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های کشور با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه تماس بگیرند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها