دو مرد که یک دامداری را در شهرستان جوین استان خراسان‌رضوی آتش زده و باعث مرگ دام‌ها شده بودند، پس از دستگیری، انگیزه خود را حسادت به صاحب دامداری اعلام کردند.
کد خبر: ۷۱۴۱۳۷
شعله‌های حسادت، دامداری را به آتش کشید

فرمانده انتظامی شهرستان جوین در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش مردی در تماس با آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در یک دامداری خبر داد. آتش‌نشان‌ها با اعزام به محل مشاهده کردند شعله‌های آتش، دامداری را فرا گرفته و در حال سرایت به خانه مرد دامدار است. با شروع عملیات شعله‌های آتش خاموش و اجساد سوخته چند راس دام از این محل خارج شد.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: آتش‌نشان‌ها با بررسی اولیه اعلام کردند این حادثه عمدی بوده و صاحب دامداری با حضور در پلیس آگاهی، شکایتی را مطرح و خواستار دستگیری آتش‌افروز‌هایی شد که دامداری‌اش را آتش زده و به او خسارت زده بودند.

وی یادآور شد: با دستور قضایی، تحقیقات برای شناسایی آتش‌افروز آغاز و معلوم شد، شاکی با دو مرد که در همسایگی‌اش چاه کشاورزی حفر کرده بودند، اختلاف داشته و چند مرتبه با هم مشاجره داشته‌اند. با به دست آمدن این سرنخ، این دو نفر تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین افزود: متهمان به نام‌های «عباس» و «مجتبی» با انتقال به پلیس آگاهی به آتش زدن دامداری اعتراف و یکی از متهمان گفته که به مرد دامدار حسادت می‌کردیم و قصد داشتیم ما نیز یک دامداری راه‌اندازی کنیم، اما او فرصت‌ها را از ما گرفته بود و کینه و حسادت باعث شد دامداری او را آتش بزنیم.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها