در اتفاقی عجیب، یک تمساح شب هنگام با ورود به پارکینگ یک ساختمان مسکونی در غرب تهران موجب ترس و وحشت ساکنین آن شد.
کد خبر: ۷۱۲۸۵۶
صید تمساح یک متری مصری در تهران + عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این جانور که از نوع تمساح مصری است توسط آتش‌نشانان گرفته شد و به مرکز حیات وحش پارک پردیسان انتقال یافت.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی به محض اطلاع از این حادثه، بلافاصله گروه امداد و نجات 3 آتش نشانی را به بلوار کاشانی خیابان علامه شمالی اعزام کرد.

حمید جهانبانی فرمانده نجاتگران آتش نشانی گفت: ساکنان یک ساختمان سه طبقه مسکونی این تمساح حدودا یک متری را در پارکینگ ساختمان خود دیدند.آنان بلافاصله موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع داده و درخواست کمک کردند.

وی افزود: گروه امداد و نجات آتش نشانی سریعاً به محل حادثه رفته و با استفاده از طناب و لوازم مورد نیاز این حیوان را بدون رسیدن کوچکترین آسیبی بدام انداخته و سپس به ایستگاه انتقال دادند.

جهانبانی در مورد علت پیدا شدن این جانور در این مکان اظهار داشت: احتمال دارد این تمساح مصری به طور قاچاق وارد کشور شده وبه عنوان یک حیوان خانگی توسط فرد یا افرادی در منزل نگهداری می شد.

وی تصریح کرد: این جانور که کمتر از 20 ماه سن دارد تا بیش از 25 سال عمر می کند و طول آن هم تا 6 متر هم می رسد.

وی با اشاره به این که این تمساح به ایستگاه آتش نشانی منتقل و سپس به پارک پردیسان تحویل داده شد، توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده جانوران و حیوانات وحشی خودسرانه اقدام به صید آنها نکنند چرا که ممکن است به خود و یا شهروندان صدمه وارد کنند.

این فرمانده آتش نشانی از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده این گونه جانوران بلافاصله با سامانه 125 تماس برقرار کرده و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها