تنها سایه‌ای از شیاطین سرخ باقی مانده است ؛ این را هواداران منچستر یونایتد با شکست سنگین و دور از ذهن این تیم در جام اتحادیه انگلیس مقابل تیم میلتون کینس درک کردند.
کد خبر: ۷۱۰۶۰۷
فن خال: بازسازی منچستر یک ماهه ممکن نیست

منچستریونایتد تیمی که سال‌ها با سرآلکس فرگوسن لرزه بر اندام هر حریفی می‌انداخت و معدود شکست‌های آن در یک فصل فوتبالی نیز دور از ذهن می‌نمود این روزها اصلا حال و روز خوبی ندارد. این تیم که سال گذشته فصل کابوس واری را با موینس، مربی اسکاتلندی خود سپری کرد در هفته‌های پایانی رای به برکناری این مربی داد و در حالی که امسال لوئیس فن خال را جانشین رایان گیگز سرمربی موقت خود کرده است که همچنان تیره روزی های تیم ادامه دارد.

منچستریونایتد در حالی به این سرنوشت دچار شده است که مسئولان باشگاه در جذب بازیکنان طراز اول برای این مربی هلندی کم نگذاشته‌اند، اما تیمی که لقب شیاطین سرخ را یدک می‌کشد در دو هفته ابتدایی لیگ برتر یک باخت و یک تساوی را کسب کرده و در رده نازل سیزدهم قرار دارد در کمال تعجب در آغازین دیدار خود در جام اتحادیه فوتبال انگلستان نیز تن به شکست داد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت. این تیم با نتیجه 4 بر صفر مقابل تیم رده هفتمی لیگ دسته یک انگلیس میلتون کینس تن به شکست داد تا شرایط این تیم نگران کننده تر از هر زمان دیگری برای هوادارانش باشد. با وجود این لوئیس فن خال، سرمربی منچستر یونایتد در پایان این شکست تحقیرآمیز گفت: این خوب نیست که به عنوان یک مربی لیگ برتری با یک باخت خانگی، یک تساوی و حذف از جام اتحادیه کار خودم را آغاز کنم و این نتایج واقعا دلسردکننده است، اما من به منچستریونایتد آمده‎ام تا این تیم را بسازم. یک ماهه نمی‎توان این کار را انجام داد و نیاز به زمان بیشتری دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها