با رای کمیته انضباطی

پرسپولیس و ملوان جریمه شدند

جام جم ورزشی: علیرغم عدم استقبال از بلیت های الکترونیکی در لیگ برتر، بلیت های دربی حساس پایتخت نیز فقط از همین راه به فروش می رسند.
کد خبر: ۷۰۹۹۴۵
پیش فروش بلیت های دربی آغاز شد

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش فروش بلیت دیدار رفت دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال آغاز شد و تنها دقیقه‌ای پس از بازگشایی سیستم بلیت فروشی این مسابقه، اولین بلیت این بازی توسط یک تماشاگر پرسپولیسی پیش خرید شد.

پیش خرید بلیت مسابقات، فقط برای کاربرانی خواهد بود که کارت عضویت دارند. در واقع فوتبالی ها هم به مانند والیبالی ها، از تاکتیک پیش فروش برای قالب کردن کارت های عضویت شان به هواداران استفاده می کنند. تماشاگرانی که می‌خواهند بلیت‌های بازی‌های آتی را پیش خرید کنند و کارت عضویت ندارند، می‌توانند از طریق سامانه کارت عضویت خریداری و سپس بلیت مسابقات را پیش خرید نمایند.

کلیه بلیت‌‌های طبقه اول و طبقه‌ دوم فقط از طریق این سامانه به فروش می‌‏رسد و در محل ورزشگاه آزادی هیچ بلیتی فروخته نخواهد شد.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 14 و 45 دقیقه روز جمعه 30 آبان ماه به میزبانی آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها