افشین یداللهی سرودن آهنگ باشگاه استقلال را تکذیب کرد و انتشار هر گونه مطلبی را درباره سرودن این شعر توسط رسانه های دیگر را کذب محض خواند.
کد خبر: ۷۰۹۹۱۵
شاعر معروف سرودن ترانه استقلال را تکذیب کرد

افشین یداللهی گفت: چندی پیش خبری شنیدم که طبق آن خبر؛ ترانه شعر غیر رسمی باشگاه استقلال سروده من بوده. این خبر از اساس کذب محض است و مخاطبان اشعار و ترانه های من می دانند که من هرگز این گونه شعر نگفته ام.

وی همچنین ادامه داد: این عباراتی که در آن آهنگ خوانده شده اند از نظر من به هیچ وجه دارای ارزش ادبی نیستند و اصلا نمی توان به آن گفت؛ شعر!

یداللهی همچنین افزود: من نمی دانم چطور عده ای باور می کنند که این ترانه برای من هست، این ترانه به قدری ضعیف است که واقعا درباره آن هیچ صحبتی نباید کرد و من فقط برای توضیح به مخاطبانم و جلوگیری از این رفتارهای غیرحرفه ای و شبه دزدی این موضوع را مطرح کردم.

در این باره چندی پیش محمدرضا خانزاده؛ مدیر موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین، در مصاحبه ای گفته بود: بدون تردید از ترانه‌سرا تا نوازنده و خواننده دکلمه افراد صاحب نامی در عرصه ترانه و موسیقی هستند اما به هر ترتیب آنچه در این میان برای ما دارای اهمیت است پیگیری قانونی و شکایت از کسانی است که دست به این اقدام غیر قانونی زدند.

این گفته خانزاده در حالی است که افشین یداللهی سرودن این ترانه را تکذیب کرده و اگر خانزاده نتواند ادعای خود را ثابت کند، یداللهی نیز ممکن است ادامه مسیر را از طریق قانونی طی کند.(ایسکانیوز )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها