سارق کیف‌قاپی که پس از سرقت چهره خود را تغییر می‌داد تا شناسایی نشود، در تعقیب و گریز پلیس آگاهی استان گلستان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۹۸۲۴
بازداشت کیف‌ قاپ هزار چهره در تعقیب و گریز

به گزارش جام‌جم، چندی پیش یک سارق با حمله به مادر و دختری در یکی از محله‌های شهرستان گرگان قصد کیف‌قاپی داشت که با مقاومت آنها، سارق هر دو نفر را زخمی و با دزدیدن کیف متواری شد.

در پی این سرقت، مردمی که شاهد این حادثه بودند، با پلیس تماس گرفته و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند و روز بعد مادر و دختر مالباخته با حضور درپلیس آگاهی استان از مرد کیف قاپ شکایت کردند.

با دستور قضایی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری، جستجو برای دستگیری وی آغاز و تحقیقات پلیس برای دستگیری کیف‌قاپ فراری ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش ماموران انتظامی ردپای یک کیف‌قاپ حرفه‌ای را به دست آوردند که تصویر وی به یکی از چهره‌های رایانه‌ای که در اختیار پلیس بود، شباهت داشت.

با به دست آمدن این اطلاعات ماموران با هماهنگی قضایی متهم را در تعقیب و گریز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی انواع کیف‌های زنانه، ماسک صورت، لوازم گریم برای تغییر چهره و کارت‌های بانکی زنان مالباخته را کشف کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی استان گلستان اعتراف کرد: پس از آزادی از زندان بار دیگر سرقت را شروع ‌کردم و برای آن که شناسایی نشوم تصمیم گرفتم پس از هر سرقت چهره خود را تغییر دهم تا پلیس نتواند مرا شناسایی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها