وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از عملکرد سازمان صدا و سیما در بخش سلامت به ویژه در هفته های گذشته ابراز امیدواری کرد؛ در آینده این همکاری ها ادامه یابد.
کد خبر: ۷۰۸۷۷۲
قدردانی وزیر بهداشت از عملکرد رسانه ملی در بخش سلامت

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم قدردانی از پزشکان رسانه ملی به مناسبت روز پزشک در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بدون تردید نقش رسانه ملی در ارتقای سلامت مردم بسیار ممتاز است و ما به خوبی ظرفیت های رسانه را در این حوزه می شناسیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور جمعی از پزشکان را در صدا و سیما در بخش های مختلف افتخار آمیز خواند و افزود: این که جمعی از کسانی که پس از سال ها زحمت و گرفتن مدرک پزشکی در رسانه ملی مشغول به کار شده اند نشان از ظرفیت بالای رسانه ملی و علاقه مندی گروه های پزشکی به تلاش در این حوزه دارد.

گرامیداشت روز پزشک با حضور وزیر بهداشت و ضرغامی

وزیر بهداشت امروز در حضور رئیس سازمان صدا و سیما از پزشکان شاغل در رسانه ملی قدردانی کرد.

در این جلسه که از ساعت ده صبح آغاز شد، برخی معاونان و مدیران رسانه ملی و همچنین جمعی40 نفره از پزشکانی که در رسانه ملی در بخش های مختلف فعالیت دارند، حضور داشتند.

همکاری های بیش از پیش نظام سلامت و رسانه ملی محور اصلی سخنان وزیر بهداشت و رئیس سازمان صدا و سیما در این جلسه بود.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر جایگاه تاثیرگذار رسانه ملی بر مردم در حوزه های مختلف، آمادگی وزارت بهداشت را برای تولید برنامه های سلامت محور با همکاری صدا و سیما اعلام کرد.

آقای ضرغامی هم در این جلسه در سخنان خود گفت: پس از مباحث دینی، سلامت بیشترین میزان برنامه ها و همچنین حضور کارشناسی را در صدا و سیما به خود اختصاص داده است و حتی بسیاری از برنامه های رسانه ملی به صورت غیر مستقیم در جهت ارتقای سلامت جسم و روان مردم است.

این جلسه با قدردانی از پزشکان شاغل در سازمان صدا و سیما به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها