سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) و وزیر بهداشت با ارسال نامه‌های جداگانه‌ از صداوسیما برای پوشش گسترده برنامه‌های ویژه این دو نهاد در صداوسیما قدردانی کردند.
کد خبر: ۷۰۷۹۵۵

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای برای پوشش خبری چند رویداد بزرگ پزشکی در کشور از صداوسیما قدردانی کرد.

وی در نامه‌ای به ضرغامی از اطلاع‌رسانی درباره بسته‌های مختلف خدمات برنامه تحول نظام سلامت بویژه «افتتاح همزمان اورژانس هوایی در 14 منطقه کشور» و پوشش خبری مناسب «تجمع بزرگ جامعه پزشکی در حمایت از مردم غزه» تشکر کرده است.

سیدحسن هاشمی در این نامه ضمن قدردانی از همکاری رئیس رسانه ملی در این زمینه آورده است که از همکاران خدوم و پرتلاش‌تان در شبکه‌های مختلف صداوسیما بویژه در حوزه معاونت سیاسی تشکر می‌کنم. از زمان اجرای طرح تحول در نظام سلامت، بخش‌های مختلف خبری گزارش‌های متفاوتی را درباره این طرح تهیه، پخش و اطلاع‌رسانی مناسبی درباره رضایت مردم از این طرح کرده‌اند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از همکاری رسانه ملی در اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های این نهاد خیریه بویژه در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

حسین انواری در نامه خود به عزت‌الله ضرغامی، تلاش‌های صادقانه عوامل برنامه‌ساز رسانه ملی را موجب اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و دستاوردهای این نهاد مقدس و این اطلاع‌رسانی را در تشویق هموطنان برای دستگیری از نیازمندان موثر و تحسین‌برانگیز دانسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها