هندبال ایران در ادوار بازی‌های آسیایی روند روبه رشدی داشته است

نقره تاریخی طلا می‌شود؟

تیم فوتبال امید با ویتنام و قرقیزستان همگروه شد

قرعه بازی‌های آسیایی درآمد

با قرعه‌کشی رقابت‌های تیمی بازی‌های آسیایی اینچئون، حریفان تیم‌های ملی فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال ایران در این رقابت‌ها مشخص شد.
کد خبر: ۷۰۸۴۴۴

به گزارش جام جم،در فوتبال تیم ملی امید ایران در یکی از دو گروه سه تیمی بازی‌ها به همراه ویتنام و قرقیزستان قرار گرفت تا یک بازی کمتر از مدعیانی چون کره‌جنوبی و ژاپن انجام دهد. در رقابت‌های فوتبال 29 تیم در پنج گروه چهار تیمی و سه گروه سه تیمی حضور دارند که از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود می‌کنند. گروه‌بندی کامل مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی اینچئون به شرح زیر است:

A : لائوس، عربستان، مالزی، کره جنوبی‌،‌B : افغانستان، بنگلادش، هنگ‌کنگ، ازبکستان‌،C :‌ تاجیکستان، سنگاپور، فلسطین، عمان، ‌D: نپال، عراق، کویت، ژاپن، ‌E: اندونزی، تیمور شرقی، مولداوی، تایلند‌، F: پاکستان، چین، کره شمالی، G: هند، اردن، امارات‌، H: ایران، ویتنام و قرقیزستان.

در رقابت‌های والیبال نیز که در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود، تیم ملی ایران در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های هند، هنگ‌کنگ و مالدیو همگروه است. در گروه A کره‌جنوبی، قطر، قزاقستان و چین‌تایپه و در گروه B ژاپن،‌ عربستان،‌ پاکستان و کویت حضور دارند.

اما در بسکتبال، تیم ملی ایران به همراه چین، کره‌جنوبی و ژاپن فقط با انجام یک بازی پلی‌آف به جمع هشت تیم می‌روند. حریف تیم ملی ایران در این مرحله فیلیپین است.

رقابت‌های هندبال هم با حضور 14 تیم در چهار گروه سه و چهار تیمی برگزار می‌شود که تیم ایران به همراه کویت و هنگ‌کنگ در گروه B قرار دارد. تیم ملی کبدی مردان ایران با ژاپن، کره‌جنوبی و مالزی و تیم ملی زنان هم با تایلند، ژاپن و چین‌تایپه همگروه شد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از بیست‌وهشتم شهریور تا دوازدهم مهرماه در اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود و در این رقابت‌ها ورزشکاران آسیایی در 36 رشته متشکل از 28 رشته المپیکی و هشت رشته غیرالمپیکی رقابت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها