سخنگوی باشگاه پرسپولیس با تاکید دوباره بر اینکه پولادی با این باشگاه قرارداد دارد، گفت: پولادی حتما پیش‌بینی این را کرده که برای بازی در لیگ قطر نیاز به مجوز بازی دارد.
کد خبر: ۷۰۸۲۲۴
سخنگوی پرسپولیس: پولادی بازیکن ماست!

سیدمهدی خواجه‌وند در واکنش به خبر پیوستن مهرداد پولادی به باشگاه الشحانیه قطر با قراردادی یک ساله و به ارزش 700 هزار دلار گفت: ما پیش از این بارها موضع خود را اعلام کرده‌ایم. یک بازیکن برای پیوستن به یک تیم خارجی طبق قانون بین‌المللی نیاز به رضایتنامه دارد و باید ITC او صادر شود. حالا نمی‌دانم پولادی چطور با این باشگاه قطری قرارداد امضا کرده است، او حتما پیش‌بینی تمام اتفاقات را کرده است.

وی ادامه داد: برای صادر شدن ITC فدراسیون باید از باشگاه استعلام بگیرد و هنگامی که باشگاه اعلام می‌کند یک بازیکن در اختیار اوست دیگر تکلیف مشخص است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پولادی ابتدا باید اختلاف و مشکلات را حل و بعد اقدام به عقد قرارداد جدید می‌کرد. باید ببینیم این خبر چقدر واقعیت دارد.

خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که اگر خبر پیوستن پولادی به الشحانیه صحت داشته باشد آیا باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شکایت خواهد کرد، اظهار داشت: قبلا گفته بودیم که فعلا از پولادی شکایت نکرده‌ایم و به او و مدیربرنامه‌هایش اعلام کردیم باید به تمرینات پرسپولیس بیاید. اگر این خبر صحت داشته باشد آن وقت باید ببینیم تصمیم مدیریت باشگاه چیست و چه اقدامی انجام می‌دهد. پولادی بازیکن ماست و این یک امر روشن است.

وی افزود: این یک موضوع خیلی ساده بود. حتی اگر پولادی تصور می‌کرد اختلافی وجود دارد ابتدا باید این اختلاف حل می‌شد بعد به تیم دیگری می‌رفت. باز هم اعلام می‌کنم پولادی با ما قرارداد روشنی دارد و بازیکن پرسپولیس است. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها