قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه یکی از مسائل ما این بود که در غیاب دبیر‌کل‌مان حزب را فعال کنیم گفت: این تردید در خیلی از دوستان ما بود که نکند آقای کروبی به فعالیت حزب تمایلی نداشته باشد اما وقتی آقای کروبی پیغام داده‌اند که من موافق هستم حزب را فعال کنیم و حتی در شورای هماهگنی جبهه اصلاحات حضور فعال داشته باشید قائدتاً دیگر جای تردیدی برای کسی باقی نمی‌ماند.
کد خبر: ۷۰۶۰۰۲
پیام کروبی در باره حزب اعتماد ملی

به گزارش فارس رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با روزنامه مردم‌سالاری در مورد آغاز به کار دوباره حزب متبوعش اظهار داشت: در اینکه حزب ما باید تا زمانی که وجود دارد و قانونی است به فعالیت خودش ادامه دهد تردیدی نیست و در دولت آقای روحانی نیز برخلاف دولت گذشته اصرار دارند که ما فعالیت داشتیم.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: برخی از دوستان در روش کار بحث دارند که ما چگونه حزب را فعال کنیم و در نحوه فعالیت و روشی که اتخاذ می‌شود در حال بحث و گفت‌وگو هستند. تاکنون چندین جلسه داشته‌ایم و نظرات مختلفی نیز مطرح شده است اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و قرار است در جلسات آینده جمع‌بندی بشود.

داعش نقشه مناطق تحت کنترل خود منتشر کرد

پایگاه های خبری وابسته به گروهک تروریستی داعش، یک نقشه ادعایی از مناطق تحت کنترل عناصر خود در عراق و سوریه منتشر کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبریˈ الیوم السابعˈ طبق این نقشه، گروهک تروریستی داعش بیش از یک سوم خاک عراق در شمال غرب این کشور و یک سوم خاک سوریه در شمال شرق این کشور را تحت کنترل خود دارد.

این نقشه شهرهای نینوا، الانبار، دیر الزور، الرقه و حلب را تحت کنترل تروریست های داعش نشان می دهد.

همچنین این نقشه کشورهای همسایه مرزهای داعش را مشخص و مساحت مناطق تحت اشغال خود را 200 هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن را 10 ملیون نفر اعلام کرده است.

اعلام موجودیت تشکل «نواصلاح‌طلبان»

برخی از جوانان اصلاح‌طلب که عمدتاً در حزب منحله مشارکت در سال 88 فعال بودند اخیراً تشکل جدیدی را تحت عنوان «نـدا» مخفف «نسل دوم اصلاح طلبان» راه‌اندازی کرده‌اند.

برپایه این خبر یکی از اعضای شورای مرکزی این تشکل در گفت‌وگو با فارس تشکل «نـدا» را متشکل از 12 نفر به عنوان هسته مرکزی اعلام کرد.

وی که نخواست نامی از او منتشر شود گفت:‌ چهره‌هایی همچون صادق خرازی، سجاد سالک و رضا شریفی در هسته مرکزی تشکل مذکور هستند.

این فرد مطلع تصریح کرد:‌ در حال حاضر «نـدا» مراحل اولیه ثبت خود را در وزارت کشور انجام داده است.

مرعشی:روحانی اشتباه خاتمی را تکرار نکند

سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران سازندگی گفت: حتی آقای روحانی هم تأکید دارد که وامدار هیچ جناحی نیست، بنابراین اگر کسی در عرصه سیاست بگوید وابسته به هیچ جناحی نیست همانند کسی است که در جامعه بگوید متعلق به هیچ خانواده‌ای نیست.

حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با نسیم بیداری اظهار داشت: حرف من این است که صرف مبارک بودن پدیده انتخاب شدن آقای روحانی کافی نیست، چرا که ممکن است از دل یک پدیده مبارک، پدیده‌ای شوم بیرون آید، همانطور که از پدیده مبارک دوم خرداد پدیده پرضرر انتخابات 84 به وجود آمد.

وی ادامه داد: در دوم خرداد سال 76 حاصل اعتراف نیروهایی به رهبری کلان آقای هاشمی و رهبری سیاسی کارگزاران و نیروهای چپ به محوریت روحانیون مبارز و سازمان مجاهدین انقلاب بود، ولی بعد از استقرار آقای خاتمی این جریان به رسمیت شناخته نشد و به تدریج یاران آقای هاشمی و خاتمی از هم جدا شدند و حاصل آن خانه‌نشینی توأم آقایان هاشمی و خاتمی شد.

به گفته مرعشی در انتخابات ریاست‌جمهور سال 92 اصلاح‌طلبان و نیروهای میانه ائتلافی تشکیل دادند که حاصل آن ریاست‌جمهوری آقای روحانی بود، بنابراین اگر آقای روحانی و دوستانشان همان اشتباه بعد از دوم خرداد را این بار نسبت به آقایان هاشمی، خاتمی، عارف و پشتوانه مردمی خود مرتکب شوند دقیقاً‌همان اتفاق می‌افتد خواه بعد از چهار سال یا هشت سال.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها