تردد تریلرها در محور هزار همچنان ممنوع است

محدودیت های ترافیکی آخر هفته

فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت ترافیکی در محورهای استان تا ساعت ۲۴ امشب تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۷۰۵۶۲۱
محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران تا امشب ادامه دارد

سرهنگ جعفر محمدنژاد با اشاره به افزایش سفرهای مسافران در روز گذشته به استان، گفت: بازگشت مسافران از ساعتی دیگر آغاز شده و سبب می شود تا محدویت ترافیکی در محورهای مازندران اعمال شود.

وی افزود: بر اساس این محدودیت، تردد همه موتورسیکلت ها تا ساعت 24 جمعه 24 مرداد ماه از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد همه خودروها از ساعت 14 مروز جمعه تا ساعت دو بامداد شنبه 25 مرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 جمعه 24 مرداد تا ساعت دو بامداد شنبه 25 مرداد، از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به کرج، یکطرفه است.

وی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد کامیون ها، کامیونت ها و تریلرها از محور کندوان کماکان ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به اینکه تردد همه تریلرها از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد کامیون ها و کامیونت ها تا ساعت 24 جمعه 24 مردادماه از محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران افزود: تردد همه تریلرها از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 24 مرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مازندران دارای سه محور شریانی هراز، سوادکوه و کندوان است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها