هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما و تئاتر به خبری که چندی پیش در چند رسانه به نقل از او منتشر شده بود، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۰۵۲۸۷
ابراز تأسف هنگامه قاضیانی از یک سوءبرداشت رسانه‌ای

همیشه سعی بر تشویق همکارانم دارم

این بازیگر که پیش تر برای بازی در فیلم‌های «به همین سادگی» و «روزهای زندگی» دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر را از آن خود کرده، در این باره می‌گوید:«مدتی مشغول داوری شانزدهمین جشن خانه سینما بودم و فرصتی برای پیگیری اخبار نداشتم. به ناگهان متوجه شدم رسانه ای از گفت و گوی من سوءبرداشت کرده. اهل جنجال رسانه ای نیستم و برخی از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند.»

طی چند روز اخیر بخشی از گفت و گوی هنگامه قاضیانی با ماهنامه فیلم، از سوی رسانه‌های دیگر مورد استفاده قرار گرفته که قاضیانی معتقد است حرف‌هایی که علیه نوید محمدزاده بازیگر فیلم «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان از قول او نقل شده ناشی از یک سوءبرداشت است چون در آن گفت و گو، او هیچ نامی از این فیلم، بازیگر و کارگردانش نبرده است.

قاضیانی در واکنش به این موضوع می‌گوید:«همیشه سعی بر تشویق همکارانم دارم و با احترام ویژه ای که برای نوید محمدزاده و رضا درمیشیان قائلم، بی شک حرفی درباره کارشان نخواهم زد، مگر به تشویق. درخشش نوید محمدزاده را همیشه در این سال ها بر صحنه های تئاتر دیده ام و پس از تماشای عصبانی نیستم هم خوشحال بودم از این که بازیگری درجه یک به سینمای ایران اضافه شده.»

او سپس از ماجراهای پیش آمده، ابراز تأسف می کند:«این که برخی رسانه ها حرفهای ما را به سیاق خودشان سوءتعبیر کنند، واقعا جای تأسف دارد. ما در عالم حرفه ای برای همکاران‌مان احترام قائلیم و بی شک بازیگری چون نوید محمدزاده را پشتیبانی می‌کنیم، چون او سرمایه ملی ما در عرصه هنر است.»

قاضیانی در پایان با اشاره به این که پیش تر در زمان اکران فیلم «بغض» رضا درمیشیان، از ساخته او روی آنتن زنده رسانه ملی در برنامه هفت دفاع کرده می‌گوید:«با توجه به همه این شواهد مبنی بر پشتیبانی من از این کارگردان، لازم به توضیح می‌دانم که از چنین شائبه‌هایی جلوگیری کنم و تأکید کنم که همواره مدافع همکارانم هستم.» (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها