باران کوثری علیرغم علاقه‌مندی برای بازی در سریال «ابله» تبریزی به دلیل پاره‌ای مشکلات نتوانسته قرارداد همکاری برای حضور در این سریال را که برای شبکه خانگی تولید می‌شود امضا کند و برای همین از حضور در کار عذر خواسته است.
کد خبر: ۷۰۴۷۱۶
باران کوثری از همکاری با تبریزی انصراف داد

باران کوثری که دو فیلم پرحاشیه «قصه‌ها» و «عصبانی نیستم» را آماده اکران دارد، بنا بود در سریال تازه کمال تبریزی هم ایفای نقش کند که این همکاری منتفی شد.
شنیده‌های صبا حکایت از آن دارد که کوثری علیرغم علاقه‌مندی برای بازی در سریال «ابله» تبریزی به دلیل پاره‌ای مشکلات نتوانسته قرارداد همکاری برای حضور در این سریال را که برای شبکه خانگی تولید می‌شود امضا کند و برای همین از حضور در کار عذر خواسته است.
اصلی‌ترین دلیل انصراف کوثری در پیش داشتن یک سفر به خارج از کشور است؛ همزمانی این سفر با آغاز فیلمبرداری «ابله» او را مجبور به انصراف از این سریال کرده است.
آخرین کارهای سینمایی کوثری «مستانه» و «خانه دختر» بودند که در اولی با حسین فرحبخش همکاری کرده است و در دومی با پرویز شهبازی. از این بین «خانه دختر» در جشنواره سی و سوم فجر رونمایی می‌شود اما «مستانه» چنان که کارگردانش مطرح کرده مستقیماً راهی اکران عمومی می‌شود.
(روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها