شلیک پلیس، پسر خلافکار را به بیمارستان فرستاد

جزئیات درگیری مامور کلانتری با شرور اسپری به دست

فرمانده انتظامی تبریز گفت: با اقدام مقتدرانه ماموران کلانتری 12 عباسی تبریز یکی از اوباش معروف به «علی جومونگ» که با شرارت‌های مکرر خود موجبات سلب آسایش مردم را به وجود آورده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۴۲۸۲
«علی جومونگ» دستگیر شد

سرهنگ فرهنگ نوروزی گفت: به گزارش عوامل کلانتری 12 عباسی در پی وقوع شرارت‌های مکرر در محله سیلاب و احمد‌آباد توسط فردی ملقب به «علی جومونگ» که موجبات ناآرامی و سلب آسایش اهالی را فراهم آورده بود موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در پی تماس شهروندان مبنی بر اینکه علی جومونگ مجدداً اقدام به عربده‌کشی و راهبندان در محله احمد‌آباد کرده است بلافاصله عوامل گشت در محل حاضر و فرد مذکور را پس از تعقیب و گریز دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی گفت: متهم از افراد شرور و اوباش محل است که با شرب خمرهای متعدد اقدام به تخریب اموال، ایجاد رعب و وحشت و عربده‌کشی می‌کرد.

سرهنگ نوروزی افزود: پلیس همواره همچون سدی مستحکم در برابر فرصت‌طلبان و افراد شرور که شرارت و بزهکاری را راهی برای کسب درآمد و شهرت قرار داده‌اند ایستاده است و هرگز اجازه خودنمایی به چنین افرادی را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی تبریز گفت: دستگیری این فرد شرور موجبات رضایت و خشنودی اهالی محل و شهروندان را فراهم آورد و از نیروی انتظامی به جهت دستگیری وی تشکر کردند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
majid
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
۰
۰
من از تمامی كاركنان نیروی انتظامی متشكرم شما باعث افتخار ما هستید متشكرم.
عباس ریاحی
United States
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
۲
۰
با سلام و خسته نباشید و تشكر ویژه از كلانتری ۱۲عباسی میخواستم بدونم علت اینكه این فرد شرور علی جومونگ چرا دوباره آزاد شد ؟ لطفا مسولین دادگستری جواب منو بدن تا قانع بشم با تشكر

نیازمندی ها