معاون سیاسی - امنیتی استاندار تهران خبر داد:

خنثی‌سازی عملیات انتحاری در راهپیمایی روز قدس

معاون سیاسی - امنیتی استاندار تهران با اشاره به راهپیمایی روز قدس، گفت: دشمنان در روز قدس برای عملیات انتحاری تیمی فرستاده بودند ولی سربازان گمنام امام زمان توانستند آن را خنثی کنند.
کد خبر: ۷۰۴۰۴۷
خنثی‌سازی عملیات انتحاری در راهپیمایی روز قدس

صفرعلی براتلو عصر امروز (یکشنبه) در مراسم توزیع و معارفه مدیرکل امنیتی - انتظامی استانداری تهران، با بیان اینکه ما باید زودتر از خبرنگاران اخبار مربوط به سقوط هواپیما را به وزارت کشور برسانیم، افزود: ما در این زمینه ضعف‌هایی داریم و باید بیشتر کار کنیم.

وی گفت: ما باید مجری قانون باشیم و اگر قانون را اجرا کرده و درست و منطقی در چارچوب وظایف خود اقدام کنیم، همه با ما همکاری می‌کنند و مردم نیز همیشه با ما هستند. شاید تا قبل از اتفاقات اخیر منطقه کسی ارزش امنیت را نمی‌دانست اما امروز همه و بویژه جوانان متوجه شده‌اند که امثال داعش به هیچ‌کس رحم نمی‌کنند و به همین دلیل روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شد زیرا مردم به جمهوری اسلامی امیدوارتر شدند.

براتلو در بخش دیگر از صحبت‌های خود با بیان اینکه کشور ما با وجود همه فشارها در زمینه هسته‌ای صاحب مقام است، افزود: امروز ایران در دنیا تعیین‌کننده و تأثیرگذار است و حقانیت نظام بیشتر شده است.

وی همچنین با اشاره به ناامنی‌ها در برخی کشورهای منطقه، گفت: هدف نهایی وقایع سوریه، عراق، لبنان و فلسطین، ایران است و اگر ما کوتاهی کنیم دیگر قابل جبران نیست.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار تهران گفت: ما اگر می‌خواهیم با موفقیت بیشتری عمل کنیم، باید پنج شاخص توکل به خدا، اخلاص، وحدت، استقامت و اطاعت از ولی فقیه و سلسله مراتب را رعایت کنیم.

براتلو، پیگیری مصوبات شورای تأمین استان، پیشگیری از بروز مسائل امنیتی، پیگیری گسترش پایش سامانه‌های تصویری و ارزیابی دقیق شوراهای تأمین شهرستان‌ها را بخشی از وظایف مدیرکل امنیتی - انتظامی جدید استانداری تهران برشمرد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها