شهرداری دهلی نو پایتخت هند برای فراری دادن خیل انبوه میمون های ولگرد که در خیابان ها و پارک های شهر پرسه می زنند، شکارچیانی را استخدام کرده که تقلید میمون ها را در می آورند و آنها را می ترسانند.
کد خبر: ۷۰۳۳۴۳
شکارچیان میمون های دهلی نو + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، میمون های گونه ماکاک رزوس مانند گروه های غارتگر در محله های شیک دهلی پرسه می زنند که ناگهان با فریادهای میمون وار یک مرد ترسیده و پا به فرار می گذارند.

ماهندرا گوسوامی یکی از 40 مردی است که شهرداری دهلی نو او را برای فراری دادن میمون های ماکاک رزوس استخدام کرده است. او پس از تقلید صدای یک میمون گونه لنگور، می گوید: ما با درآوردن این صدا این تصور را رزوس ها ایجاد می کنیم که یک میمون مهاجم گونه لنگور نزدیک می شود.

لنگور گونه ای میمون دم دراز است که دشمن خونی ماکاک های رزوس محسوب می شود.

ماهندرا سپس صدای یک ماکاک رزوس را که از چیزی ترسیده است، تقلید می کند. او در نهایت صدای یک نعره جنگی میمون ها را از خود در می آورد. مجموع این 3 نوع آوا موجب هراس و فرار ماکاک های رزوس می شود.

شهرداری این مردان را استخدام کرده تا با ماکاک هایی که برای ربودن غذا حتی به مردم حمله کرده و وارد منازل مسکونی و اداره های دولتی می شوند، مقابله کند.

میمون ها از نظر هندو مذهب ها مقدس هستند بنا براین کشتن آنها مجاز نیست. بنابراین، شکارچیان با تقلید صدای میمون های لنگور، تیر و کمان سنگی و چوب باید با ماکاک ها مقابله کنند.

این فیلم را با هم ببینیم. مترجم: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها