یک رستوران در ژاپن که قادر به پرداخت دستمزد گارسون و پیشخدمت نبود ترجیح داد میمون ها را برای این کار استخدام کند.
کد خبر: ۵۴۲۱۹۵
استخدام میمون در رستوران ژاپنی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گیزمودو، به رستوران کایابوکی در شمال توکیو خوش آمدید. در این رستوران نه تنها می توان غذاهای خوشمزه محلی را چشید بلکه میمون های گارسون غذا را سر میز می آورند.

یک زوج میمون به نام های یات -شان و فوکو-شان به عنوان گارسون های رستوران کایابوکی به مشتریان خدمت می کنند. آنها میان میزها چرخ می زنند و سفارش های غذا و نوشابه مشتریان را دریافت می کنند. از ما نپرسید چگونه.

این میمون های بسیار مودب در پایان غذا برای هر مشتری یک حوله گرم می آورند تا دست و دهان خود را تمیز کند. در رستوران کایابوکی از مساله بهداشت غفلت نشده و همه قبل از آوردن غذا و نوشابه مشتریان دست های خود را می شویند.



مقامات محلی رسما به این میمون ها اجازه کار در رستوران کایابوکی را داده اند. اما براساس حقوق حیوانات در ژاپن این دو میمون نباید بیش از دو ساعت در روز در رستوران کار کنند.



در نهایت آنچه که تا اندازه ای عجیب می نماید این است که گاهی اوقات دو میمون ماسک های انسانی به چهره دارند. به رغم این ماسک ها کمتر مشتری  وجود دارد که فریب خورده و هویت واقعی آنها را تشخیص ندهد.

در عین حال، صاحب رستوران کایابوکی که بی اندازه از خدمات میمون های گارسون خود رضایت دارد از هم اکنون برای جانشینی آنها سه بچه میمون را تربیت می کند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها