المیادین امروز پنجشنبه به نقل از پیشمرگه عراق، از به هلاکت رسیدن «تارخن باتیر اویشیل» موسوم به «ابو عمر الشیشانی» (چچنی) وزیر جنگ گروهک تروریستی داعش در سنجار خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۱۲۰
وزیر جنگ داعش به هلاکت رسید

نیروهای نظامی اقلیم کردستان عراق موسوم به پیشمرگه اعلام کردند، ابوعمر الشیشانی از فرماندهان برجسته گروهک تروریستی داعش را در درگیری هایی نزدیک سد موصل در شمال غرب این شهر کشتند.

در همین حال، پیشمرگه تاکید کرد که نیرو هایش با پیشتیبانی نیروی هوایی عراق، در حال پیشروی به سمت شهرهای شنگال، زمار و ربیعه هستند.

همچنین «سعید مموزینی» مسئول اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان به روزنامه الشرق الاوسط گفت: درگیری های سد به کشته شدن بیش از هشت نفر از عناصر داعش از جمله دو تن از رهبران این گروهک انجامید. یکی از آن ها ابو عمر الشیشانی است که حمله به سد را فرماندهی می کرد.

ابو عمر الشیشانی متولد سال ۱۹۸۶ کشور گرجستان به عنوان یکی از خشن ترین و بی رحم ترین تروریست های جهان شهرت یافته است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محب حضرت زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
۰
۰
انشاالله شاهد سرنگونی همه داعشیها به زودی زود باشیم و انشاالله به زودی زود طنین زیبای اشد ان علیا ولی الله در تمام مساجد و مناره ها جهان طنین انداز شود

نیازمندی ها