رسانه​های اسرائیلی ضمن اذعان به شکست این رژیم در جنگ غزه، اعلام کردند که سیاستمداران و مقامات نظامی مسئولیت شکست در این جنگ را به گردن یکدیگر می​اندازند.
کد خبر: ۷۰۲۲۷۴
روایت رسانه​های اسرائیلی از شکست این رژیم در غزه

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارنوت» با انتشار گزارشی، اقدامات سیاستمداران و ارتش اسرائیل در جنگ غزه را بسیار ناامید کنند توصیف کرد و نوشت که ادعاهای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص کسب دستاوردهایی در جنگ غزه دروغی بیش نیست.

این در حالی است که روزنامه معاریو امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد که سیاستمداران اسرائیلی، ارتش این رژیم را مسئول شکست در جنگ می دانند و معتقدند که ارتش نتوانسته است کاری از پیش برده و دستاورد قابل توجهی را در این زمینه کسب کند.

سیاستمداران صهیونیستی همچنین معتقدند که ارتش این رژیم بدون برنامه ریزی و در نظر داشتن طرحی مشخص وارد جنگ شده و در نتیجه، اسرائیل با خسارات متعددی مواجه شده است.

این در حالی است که یک منبع نظامی بلند پایه در ارتش رژیم صهیونیستی با ناتوان خواندن سیاستمداران اسرائیلی اعلام کرده بود که ارتش آماده جنگ است اما اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی از اتخاذ تصمیمات مهم ناتوانند و پیوسته در شک و تردید به سر می برند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
انشااله كه به زودی نابود خواهد شد

نیازمندی ها