به گفته فرامرز قریبیان، فیلم «تنهایی» که با بازی او به تازگی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است یک قسمت از یک سریال بوده و عوامل این پروژه از تصویر و نام او سوءاستفاده ابزاری کرده‌اند.
کد خبر: ۷۰۱۷۵۱
سوءاستفاده از نام و عکس فرامرز قریبیان
فرامرز قریبیان بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینمای ایران با انتقاد شدید از توزیع فیلمی با عنوان «تنهایی» با بازی او در شبکه نمایش خانگی گفت: این روزها فیلمی را با عنوان «تنهایی» با استفاده از تصویر من روی جلد و پوستر آن در شبکه نمایش خانگی توزیع کرده‌اند که من اصلا از این مساله خبر نداشتم.

وی ادامه داد: بعد از فیلم «گناهکاران» در هیچ پروژه سینمایی بازی نکردم تا اینکه با من تماس گرفتند و گفتند که می خواهیم مجموعه تلویزیونی را به کارگردانی آرش معیریان برای صدا و سیما تولید کنیم. با آنها وارد مذاکره شدم و قرارداد بستم. شناختی نسبت به این کارگردان نداشتم ولی به من گفتند که او فیلم «کما» را ساخته که در زمان خودش فیلم موفقی بوده است. بعد از چند روز متوجه شدم که پروژه از کیفیت لازم برخوردار نیست و بعد از حضور در یک قسمت از این مجموعه قراردادم را فسخ کردم و دیگر با آنها همکاری نداشتم و آنها خودشان با بازیگر دیگری کار را ادامه دادند.

بازیگر فیلم «گوزنها» با گله از رفتار نادرستی که این گروه با وی داشته‌اند، عنوان کرد: مدت یک ماه ایران نبودم و امروز آمدم و می بینیم که این سریال به فیلم سینمایی تبدیل شده و از تصویرم هم بدون اجازه استفاده کرده‌اند. می خواهم از عوامل این مجموعه شکایت کنم اما کدام نهاد به این مساله رسیدگی خواهد کرد؟ مگر می شود وقتی یک بازیگر قراردادش را با گروهی فسخ می‌کند آنها از نام و عکس او استفاده کنند؟

کارگردان فیلم «چشم هایش» خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی نیازمند دریافت پروانه ساخت از سوی وزارت ارشاد است و باید در سینماها اکران شود. من نمی دانم چرا متولیان فرهنگی و مسوولان وزارت ارشاد به اتفاقاتی از این قبیل رسیدگی نمی کنند.

قریبیان در پایان حرف‌هایش گفت: من از کنار این مساله به سادگی عبور نخواهم کرد و باید پاسخگو باشند که چرا از تصاویر من برای یک فیلم به اصطلاح سینمایی استفاده کردند و در بقالی‌ها توزیع کردند.

فیلم «تنهایی» به تازگی از سوی موسسه رسانه های تصویری در شبکه نمایش خانگی توزیع شده و کارگردانی آن بر عهده آرش معیریان بوده است. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها