زمان و مکان تست بازیگری بزودی اعلام می‌شود

جستجو برای یافتن همبازی گلزار و آیشواریا

با دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور این فیلم در پیش تولید وارد مرحله جدیدی شده و حسن دادخواه تهیه‌کننده این فیلم از اعلام فراخوان برای انتخاب بازیگر جدید خبر می‌دهد.
کد خبر: ۷۰۱۴۸۴
جستجو برای یافتن همبازی گلزار و آیشواریا

مدت‌ها بود در سینمای ایران خبری از فراخوان بازیگری آن هم به شکل علنی و مشخص وجود نداشت اما به نظر می‌رسد کم کم کمبود بازیگران یا شاید تکراری شدن چهره‌ها یا هزار و یک دلیل دیگر که بهتر است خیلی به آن‌ها نپردازیم باعث شده کارگردانان به دنبال بازیگران جدید و ناشناخته بروند. پس از فراخوان جالب و عجیب داریوش مهرجویی برای انتخاب بازیگر نقش اول فیلم «اشباح» (که در ‌‌نهایت هم نصیب امیرعلی دانایی شد) این بار تهیمنه میلانی و حسن دادخواه هم برای دو فیلم مختلف فراخوان بازیگری داده‌اند.


یک خوش شانس مقابل گلزار و آیشواریا
با دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور این فیلم در پیش تولید وارد مرحله جدیدی شده و حسن دادخواه تهیه‌کننده این فیلم از اعلام فراخوان برای انتخاب بازیگر جدید خبر می‌دهد. جالب است که این بازیگر خوش شانس زمانی که انتخاب شود این شانس را دارد که مقابل دو سوپر استار سینمای ایران و هند محمدرضا گلزار و آیشواریا رای بازی کند.
/Media/Image/1392/11/24/635279229829268628.jpg

دادخواه در خصوص جزئیات این فراخوان می‌گوید: «در فیلمنامه نقشی وجود دارد که در کنار محمدرضا گلزار وآیشواریا قرار دارد. این شخصیت یک مرد25 تا 35 ساله است که تصمیم گرفتیم برای این نقش از یک چهره جدید استفاده کنیم. به همین دلیل از دانشجویان بازیگری و علاقه‌مندان به این هنر دعوت می‌کنیم تا با حضور در دفتر فیلمسازی بنده مراحل اختصاصی تست را طی کنند تا بتوانیم بهترین گزینه را برای این نقش انتخاب کنیم.»

به گفته دادخواه این انتخاب توسط خودش و کارگردان انجام خواهد شد. دادخواه در خصوص تاریخ این فراخوان هم می‌گوید: «به زودی در فراخوانی زمان و مکان مراجعه علاقه‌مندان را اعلام می‌کنیم. ما قصد داریم از نابازیگری که تواناییش را داشته باشد استفاده کنیم و این هدف ماست. ویژگی خاصی هم در نظر نگرفته‌ایم. هر جوان سالمی با قد و چهره متوسط هم می‌تواند در این آزمون شرکت کند.» (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
داور بهشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
سلام روزخوش
میشه لطف كنین آدرس و زمانشو بهم اطلاع بدین
تعریف نباشه ولی خیلی امیدوارم كه انتخاب شم
اگه هر هزینه ای هم داشته باشه موردی نیست اصلا محدودیت واسم نداره
09.....ممنون میشم اگه پیام بزارین چون شاید شماره ناشناسو نرسم جواب بدم
متشكرم
Mina
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
۰
۰
سلام میشه ادرسو تلفنو برام ایمیل كنین بیام تست بدم خیلی علاقه دارم
hatam
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
۰
۰
سلام باعرض خسته نباشید .فراخوان فیلم سلام بمبئی بالأخره كی شد؟ممنون میشم آدرسی شماره تماسی از دفتر پروژه داشته باشم
بهنام سرلك
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
۰
۰
سلام متولد مهر66 از تهران هستم آدرس دفترتونو ندارم خواستم حضوری بیام، من دوره بازیگری در موسسه سینمایی فجر و كارگاه آزاد فیلم استاد كیمیایی بودم و یك فیلم كوتاه به كارگردانی فریدون جیرانی و یك فیلم كوتاه خودم ساختم و 3تا فیلمنامه نوشتم وثبت كردم.
زانكو حسین ابادی
Ireland
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
۰
۰
‏‎ ‎با سلام و عرض ادب من زانكو بسری هستم ۲۴ساله خدایی بقران قسم ۱۲ساله عاشق اینم كه یه روز با در كنار اقای كلزار بازی كنم ،خدایی زمان تست رو حتما حتما اعلام كنید خواهش میكنم این فرصت رو از ما دریغ نكید ‏
حامدصالحی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
۰
۰
خبرندادین اقای دادخواه واسه بازیگری
بیژن میرافشار
United Kingdom
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۰
۰
باسلام چرا شماره تلفن آنانرا برای كسانی چون من كه بازیگرم درج ننمودید كه باآنان همكاری نمایم متشكرم
علی ناصری
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
۰
۰
سلام، انشالا ك بهترین گزینه انتخاب بشود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها