جاسبی: حامی موسوی نبودم

عبدالله جاسبی، رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در برنامه تلویزیونی شناسنامه، درباره عملکرد سی ساله خود در ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و برخی حرف و حدیث‌ها درباره نقش این دانشگاه در حوادث سال 88 توضیح داد.
کد خبر: ۷۰۰۹۷۵

جاسبی در این برنامه با تاکید بر این‌که در انتخابات سال 1388 به هیچ وجه از حامیان میرحسین موسوی نبوده است در پاسخ به این پرسش مجری مبنی بر این‌که آیا حمایت معنوی هم نداشتید، گفت: من اصولگرا هستم و در عین حال که برای همه اصلاح‌طلب‌ها و کسانی که از طرف آنان نامزد شدند احترام می‌گذارم، اما در ریاست جمهوری نه به آنها رای دادم و نه حمایت مادی کردم. مجری برنامه با اشاره به اعترافات برخی متهمان حوادث سال 88 مبنی بر این‌که از چک‌های دانشگاه آزاد استفاده می‌کرده‌اند، گفت: اصلا این طور نیست. می‌توانید بررسی کنید. همان طور که بررسی کردند و نتوانستند مدرکی به دست بیاورند که کسی پولی گرفته و صرف انتخابات کرده است.

جاسبی با تاکید بر این‌که معتقد بودم دانشگاه نباید وارد صحنه شود، افزود: غیر از تشکل‌ها که بودجه کمی داشتند و کارهایی هم می‌کردند یک ریال از دانشگاه‌ها برای انتخابات هزینه نشد.وی ادامه داد: من معتقدم بعد از سخنرانی رهبری در نماز جمعه باید همه افراد می‌نشستند کلاهشان را قاضی می‌کردند و خودشان را با ایشان هماهنگ می‌کردند و مسیری را که ایشان مشخص کرده بودند،طی می‌کردند. به‌نظر من از آن زمان به بعد با مصالح نظام انحراف و زاویه ایجاد شد. جاسبی گفت: در انتخابات هر دو طرف مقصر بودند یعنی تخلف شد، اما یکی وزنش بیشتر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها