خواننده با سابقه موسیقی پاپ:

در بازار تاجرها جایی ندارم

تولید تازه‌ترین آلبوم موسیقایی حمید حامی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان برای توزیع و انتشار در سال جاری آغاز شد.
کد خبر: ۷۰۰۲۱۳
تولید آلبوم جدید «حامی» کلید خورد

به گزارش مهر، این خواننده موسیقی پاپ کشورمان پس از انتشار آلبوم «یک لحظه عاشق شو» جدیدترین اثر خود را این بار با سبک و سیاقی کاملا متفاوت وارد بازار موسیقی خواهد کرد.

میثم دهقان، مدیر برنامه‌های حامی این اثر را متفاوت‌ترین اثر این خواننده عنوان کرد و گفت: این آلبوم در حقیقت تنظیم مجدد قطعات محبوبی است که حامی طی سالیان گذشته در قالب آلبوم و تک آهنگ منتشر کرده است. تمام این قطعات گلچین شده و در اختیار تنظیم‌کنندگان مطرح کشورمان قرار گرفته‌ است تا آلبومی با یک سبک کاملا متفاوت و غافلگیرکننده به دست هواداران برسانیم.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از تنظیم مجدد می‌شود برخی آن را با ریمیکس (Remix) اشتباه می‌کنند. در اصل ترانه‌ها و ملودی‌های قطعات با یک تنظیم جدید و ضبط وکال جدید جمع‌آوری خواهد شد. البته مرحله ضبط وکال آلبوم پس از سفر حامی به اروپا و بازگشتش پیگیری خواهد شد.

دهقان گفت: پس از موفقیت آلبوم «یک لحظه عاشق شو» کار برای ما بسیار سخت شده است و سعی بر آن داریم که اثری قابل توجه و در خور ارائه دهیم. البته این روزها حامی درگیر شکایتی برای گرفتن حقش در یک پرونده کلاهبرداری بزرگ است که مدتی است پرونده آن در مراجع قضایی در حال پیگیری است و نتیجه این پرونده، به ماندن یا رفتن حامی از ایران خواهد انجامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها