فؤاد ایزدی، رئیس گروه علوم ارتباطات دانشگاه تهران، اطلاعات ارائه شده از غزه در صدا و سیما را بموقع و وسیع ارزیابی کرد.
کد خبر: ۶۹۸۷۳۸
پوشش مناسب اتفاقات غزه در صدا و سیما

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، این استاد علوم ارتباطات، روشنگری افکار عمومی در خصوص اوضاع غزه را ضروری خواند و گفت: رسانه ملی از آغاز تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه پوشش رادیو تلویزیونی خوب و گسترده‌ای از این حملات ارائه داده است.

وی با بیان این‌که موضوع فلسطین موضوعی جهانی است، افزود: رسانه ملی باید با دعوت از کارشناسان بین‌المللی در برنامه‌های تحلیلی، ابعاد مختلف جنایات صهیونیست‌ها را تشریح و حامیان این جنایات را معرفی کند.

داوود رشیدی نیز از صدا و سیما برای پوشش گسترده اخبار غزه قدردانی کرد.

رشیدی پوشش گسترده اخبار غزه از رادیو و تلویزیون را ارج نهاد و گفت: صدا و سیما به وظیفه انسانی و واقعی خود در جهان رسانه‌ای بخوبی عمل می‌کند و با پوشش لحظه به لحظه جنایات صهیونیست‌ها در این منطقه و همچنین مظلومیت مردم فلسطین به منظور آگاهی جهانی و تنویر افکار عمومی جهان حرکت می‌کند.

وی افزود: از این فجایع بسیار متاثرم و به هر نحو ممکن مایل به کمک به مردم مظلوم فلسطین هستم.

علی نصیریان نیز پوشش وسیع اخبار غزه از طریق رسانه ملی را مثبت ارزیابی کرد.

نصیریان گفت: صدا و سیما با پوشش مناسب اخبار و رویدادهای غزه حامی فلسطینیان است.

وی با محکوم کردن تهاجم ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه گفت: اطلاع رسانی و پوشش خوب رویدادهای غزه در صدا و سیما مردم را از این جنایات آگاه می‌کند و رسانه ملی باید این اطلاع‌رسانی را ادامه دهد.

نصیریان با بیان این‌که اخبار غزه را دائم از طریق شبکه خبر و بخش‌های خبری شبکهها دنبال می‌کند، افزود: باید از صدا و سیما برای این پوشش گسترده قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها